Fackelkampen
Eurosport drog igår igång tävlingen Fackelkampen. Den går i korthet ut på att tända en fackla och hålla den brinnande fram till OS-invigningen den 11 februari. Man kan hjälpa sig själv och sina lagkamrater och sabotera för andra.
Det är i allra högsta grad en lagtävling då varje röst som läggs på en tävlande i ett lag också tillfaller hela laget. Det innebär att om 100 personer från iFokus skulle vara med och tävla och varje dag rösta på varandra så skulle det samla 10.000 poäng till laget. Dessutom kan man faktiskt rösta utan att vara inloggad.
Första pris i tävlingen är att man får ge 30.000 kronor till en valfri välgörenhetsorganisation. För iFokus har valts "Läkare utan gränser".
Som en bonus kommer Eurosport dessutom att köpa annonsplatser hos den community som lyckas bäst vilket för oss skulle kunna innebära att vi får pengar till att köpa en ny bättre webbserver.
Just nu ligger iFokus först. Vi har fått ett försprång under helgen. 

Jag var precis inne och klickade runt lite på våra facklor (har själv inte startat någon). Som sagt ligger vi bra till!
Glöm inte sabotera för de som snart slocknar. De tappar 5 min för alla som klickar.
Jag klickade på din niklas, men den verkade inte fyllas på även om det stod att den skulle det.
Kom igen nu allesammans så klickar vi loss ;o)
Jag har precis klickat igenom alla 219 facklor som brinner för iFokus just nu.
Starta gärna egna också. För varje ni tänder blir det ett klick från mig varje dag och likadant från massor av andra iFokus-medlemmar.
Hittar inte om det kostar något. Att stödja eller att starta.
Det kostar ingenting vare sig att starta eller klicka. Det är bara en rolig tävling som alla kan vara med i.

Glöm inte att man kan sabotera för de andra lagen ;o)
Det är det roligaste ;o)
#6 Näe det är taskigt!
Åtminstone tills de kommer i kapp…
Sen vet man inte! 
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Hahaha… klart det inte är taskigt! Målet är ju gott, att Läkare utan gränser skall få pengar!
Ge er på de med kortast tid kvar så de kanske slocknar whoahuahee (elakt skratt)
En gång per dygn går det att stödja min fackla! Om alla medlemmar här klickar på min fackla en gång per dygn lär jag ju hamna i topp på rankinglistan.

Bara klicka på länken och klicka på "hjälp facklan".
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...