Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: annat-npf-relaterat
Läst 2049 ggr
dragonstar
0

Vilka andra forum håller ni till på.

Jag satt och tänkte att jag skulle skriva ett inlägg om hur jag mår på någon av de forumen som är för Ångest och deprisjon… MEn vilket är det? vart lite förvirrad och tänkte då att jag kan kolla vart ni brukar holla till?

Så vart håller ni till?

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

dragonstar
0

Puttar iallafall ni misast.

LenaR
0

Jag förstod nog inte, letade du efter Ångestsjukdomar iFokus? Eller var det bara en fråga om vara alla andra medlemmar här håller till? Glad

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

dragonstar
0

Ja frågar var var ni allmänt håller till.

Men jag kom på frågan då jag inte viste om Psykologi eller Ångestsjukdomar var rätt forum att vända mig till.

Så vi kan ju formulera om frågan.

Vart skriver ni av er, när ni mår dåligt?

HannaM
0

Jag skriver av mig på både psykologi och ångest, eller här. Beroende på vad det gäller. Aktiviteten är något högre på psykologi än ångestsjukdomar men på båda sajterna brukar man få bra och stöttande svar.

dragonstar
0

#4 jag har inte förstått skillnaden på dessa sidor.

HannaM
0

#5 Ångestsjukdomar kom först och behandlar oika ångestsjukdomar, GAD, panikångest och även fobier. Psykologi kom efter och är väl mer heltäckande, även sånt som grupptryck, sorg och tvångstankar och perosnlighetsstörningar tas upp där.

dragonstar
0

Okej tack så mycket =)

[Fiction]
0

Jag håller mest till här på bokstavsfolk, på relationer och på kvinna.

dragonstar
0

Ja jag pendlar pejodvis och läser lite överallt men Bokstavsmänniskor, Häxa , Cornish rex och sen tittar jag in på Hamster och många andra pysslesidor. Skriver ett inlägg lite här och var.

HannaM
0

Eftersom jag är Medarbetare både här och på ångestsjukdomar, psykologi och choklad så är jag en hel del på dom sidorna. Som illerägare håller jag naturligtvis till på iller också. Kost, hälsa, kvinna och realtioner får också sin beskärda del av besök.

[aspie]
0

Jag håller till på Bokstavsfolk och psykologi och ibland å ångest men inte så ofta.

rataxes
0

jag skriver av mig här! folk här är bra på att uppmuntra! =)

timmelin
0

Hej är här, på psykologi men också choklad (mums), viktnedgång ( ja lite jämnvikt måste det ju vara) och feng shui som är den sida efter den här som jag gillar att skriva mest på just nu för stunden

Musiken
0

Jag haller mest till har, pa iller, psykologi, nattsudd och amigurumi :)

Nar jag behover skriva av mig sa skriver jag antingen pa psykologi eller nattsudd beroende pa vad saken galler.

sighni
0

Jag är också inne på vegan, fibromyalgi, hörselskadade och hund och kattforum.

dragonstar
0

Det är värligne en blandad skara människor här.. väldigt mysigt igentligen. Att vi alla är så olika men endå kan enas runt något. =)