Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: utanför-ämnet
Läst 1946 ggr
Svea-
0

någon som kan sticka & sy?

Jag söker någon som tycker det är kul och givande att sticka och sy.Som skulle kunna sticka upp lite smått & gott åt mig och min familj såsom,sockor,handledsvärmare,vantar,halsdukar,tofflor m.m.Och nån som kan sy..drömmer om ett speciellt lapptäcke..

kram på er..

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

[aspie]
0

Jag hade det som hobby tills jag kraschade. Har massor jag vill göra men orkar inte längre.

Köpte skit fint garn och mönster till en jättesöt virkad klänning men nädå inte f-n orkar jag Rynkar på näsan

Hade påbörjat ett lapptäcke i jeanstyg men skänkte bort det för att jag inte orkade göra klart Rynkar på näsan

Jag blir så himla less på allt

siem
0

Hurdant lapptäcke?

[YlvaP]
0

Jag har också stickning och virkning som hobby men jag har inte kunnat göra något vettigt sedan kraschen i maj/juni (efter min hypomana period). Sy kan jag inte.

Svea-
0

# 2

jjaaa…pust…äähhh…hhmm…oki.. ett stort lapptäcke äähh.. men massa olika döskallar på.. har ej hittat nått sånt…

siem
0

Aha, dubbelsäng typ? Inte nu, men om du fortfarande vill till sommaren kanske att jag skulle kunna hjälpa dig. Men hoppas nån annan nappar på det för döskallar är inte min grej.

Svea-
0

#5 jaaaaaaa.. till en dubbelsäng.skulle vara jättesnällt.Är det stor skilland på lapptäcke & läpptäcke?beroende på vilket lapptäcke man gör ? Möster,tryck osv?

OzzyochJag
0

#6 Hur menar du med döskallar?
Ska det vara olika tyger med olika döskallar på eller vad har du tänkt dig?