Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: media
Läst 1550 ggr
timmelin
0

Lyssnade ni på radion idag ??

Körde bil idag och hade på radion. Har ni hört om den tokiga vakten i stockholms tunnelbana som startade en face book klubb då en man omkom i stockholms tunnelbana efter att ha hoppat ner på spåret för att rädda sin mobiltelefon.

Dom ansåg att han var jobbig så då var det liksom ok att göra narr av honom på face book

fy f…..

Skrikandes

Fnyfniken
0

Var det olyckan som stängde av hela tunnelbanan igår. Jag mår dåligt när jag tänker på det. Så många människor som måste ha försökt hjälpa till när de såg idioten som hoppat ner på spåret och inte kommit upp. Vilken panik man skulle känna själv. Det finns bara en enda sak jag skulle hoppa ner på spåret om jag hade tappat och det är min son!

timmelin
0

Ja det var därför det var stopp

Han var visst känd som "idiot" av alla som jobbade på tunnelbanan

Men det känns olustigt ändå att starta en facebook grupp och vara ironisk mot mannen som hoppade ner även om han var en dryg "idiot" som det sas

Ja håller med, bara mina barn skulle jag rädda så. En mobiltelefon kan var ersättas annars får väl man vara utan hihi

Fnyfniken
0

Ja, framför allt makabert. Visst det han gjorde drabbade en massa människor. Men det är ju inte troligt att han gör det igen, om man säger. Och någon annan lär det inte heller avskräcka, för s.k. idioter är de sista som tar åt sig av det som gäller dem. Bara otroligt dålig smak och makabert/uppmärksamhetsfiskande att göra en facebookgrupp av det, tycker jag.

[aspie]
0

Fy fasiken sicken elak människa Skrikandes

timmelin
0

Det som är kul är att vakterna har skrivit på ett tystnadslöfte om vad som händer under deras arbetsdag.

Att starta en facebook grupp är väl att bryta det tystnadslöftet rejält.

Hoppas att han får sparken eller blir omplacerad till något riktigt tråkigt ställe hihi Skrattande