Och så jag då.
Lite dålig på att skriva presentationer men här kommer en.
Mitt namn är Naima och jag bor med sambo samt djur i norra Sverige. Jag har fyra funktionshinder, AS, ADHD, Borderline och Dyskalkyli. Jag har ingen kontaktperson eller medicin. Har valt att avstå från att få medicinska intyg på mina diagnoser och lever enbart på självhjälp och råd från min läkare. Varför jag avstått? Mina framtida planer och mitt nuvarande jobb skulle gå åt pipan.
Har även en sjukdom som förkortas RAS (Recidiverande Aftös Stomatit) som ger mig blodsår invändigt som utvändigt. Den är inte på något sätt smittsam eller överförbar men oerhört smärtsam och i ovanliga fall dödlig. Utöver det har jag även 5% handikapp i högerhanden samt synfel.
Jag har en psykologisk gymnasie utbildning och kommer till höst börja studera psykologi igen för att sedan doktorera i ämnet. Drömmen är att bli utbildad psykolog.
Jobbar för närvarande heltid som servicemedarbetare på ett lokalt företag där jag gått fram och tillbaka i anställningsform som Medarbetare och arbetsledare.
Min fritid ägnar jag åt att studera psykologi eller vara på gymmet. Tränar 5 dagar i veckan, styka och motion. Har svart bälte i Judo och rider på ridskola.
Det är lite smått och gott om mig.

kul att du är här! välkommen hit! =)
Välkommen önskar jag dig!
Tror inte vi har pratats vid ännu. 
Måste bara fråga två saker: Hur orkar du? och När sover du? 

Kul iaf att du klarar av dessa saker med din "problematik". 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
#2, 6 timmar sömn; is all i get.
Ingenting är omöjligt.

Välkommen hit! kul med nya människor…!!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Trevligt med en ny medlem. Varmt välkommen, Naima!
Välkommen hem! Hoppas att du skall komma att uppsatta alla härliga människor som håller till här i denna bokstavssfär. 
Japp, välkommen säger jag oxå 
Kul att du också hittade hit 
Tror att du kommer att bli en perfekt psykolog, fortsätt att jobba på det. Med allt som du har i din mentala ryggsäck
Jag pratar ganska mycket här, kanske vi redan har träffats annars lär vi säkert prata något
Hej och välkommen hit. Säger som en annan att du kommer att bli perfekt som psykolog.
haha är jag en annan 
Ja det kanske du är för när jag skrev så hade jag redan glömt namnet på vem det var som skrev det först. Orkade inte scrolla upp igen. Hehe
haha, tala om att vi glömmer snabbt
ha det gott
Ja det är hemskt hur snabbt vi glömmer.