Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettom-sajten
Läst 1601 ggr
timmelin
0

Matsdumbl....

Har ni läst matsdumbl…. korkade inlägg på emailjoh4 inlägg om "sjukdom"

Vem är denna korkade person, jag blev rejält upp irriterad om vi har fått en person som ska skriva skit om allt.

Vill ha seriösa personer på detta fokus, annars så kan man stoppa vissa personer.

Nu är jag arg så jag kokar  Skrikandes

Har jag missförstått personen så hoppas jag han/hon förklarar vad han menar.!

[aspie]
0

Vet inte vem du menar,måste kolla

[Fiction]
0

Det där är ett typiskt forumtroll och ingenting att bry sig om.

Förmodligen en person som har haft en dålig dag och får utlopp för sina aggressioner på detta vis. Det finns bara en sak att göra - ignorera!

Fnyfniken
0

Det kanske är någon med ADHD som vill ha lite drag under galosherna?

Men honom till tack så läste jag den där länken som så många postar på olika ställen, artikeln i 200talets vetenskap som heter Myten om ADHD och DAMP. Ganska intressant om man kan hålla sig ifrån att bli arg. Artikeln är uppenbart skriven i affekt, och som åsiktsfiske för att få opinion med sig. Allt handlar om att Big Pharma vill sälja på våra naturliga barn KNAAAARK! Det ska skrämma oinsatta till en åsikt som bara bottnas i skräcken för knark. Det är ganska intressant.

Han nämner någonstans att 10% av branen i våra skolos skulle klassas som i behov av centralstimulantia. Har någon hör de siffrorna? Från Gillberg(?) eller någon annan? Finns väl ingen som anser att mer än 1-2% av barnen skulle ha neuropsykiatriska funktionshinder över huvud taget? Sen att tro (i sin totala enfald) att man kan "droga någon lugn med amfetamin" är ju så korkat att han kanske skulle behöva någon slags behandling mot dumhet själv? Hur skulle man kunna droga ett friskt barn lugnt med uppåttjack?

Han skriver att ifrågasättande av NPF är "förbjuden". Hur då? Jag tycker det ifrågasätts hela tiden?

Vad jag undrar är, vad har en sån här person för vinst med att publicera något dylikt?

sussa08
0

Jag tror h*n får en kick av att folk blir sura :) Det kan jag också få ibland men då tar jag ut det på syskon eller så XD

Tror som Fiction att det är bäst att inte bry sig, på så vis får denna människa inte ut nåt av att skriva sådant här i alla fall :)

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

[aspie]
0

Ja, jag skrev en kommenatr till henne(honom i den tråden. Men visst är det ett troll och h*n har definitivt inga kunskaper i np som alla kan läsa

timmelin
0

Jaa vi ignorerar honom jippi

Stackarn har nog inga vänner att debattera med. Är ju som du säger mycket roligare att göra det med syskon eller vänner

Är nog en stackars ensam själ som inte finner ro i kroppen hihi