ADHD forskning går framåt
Kolla den intressanta artikeln
http://www.aftonbladet.se/kultur/huvudartikel/article6606130.ab?sms_ss=facebook
Jag läste just denna artikel och tänkte posta den här.
Skönt att det uppmärksammas i media!
Ja visst är det bra 
Jätte bra!
Tack för att du la in den här aspie så jag fick läsa! Du hittar alltid så mkt intressant att läsa och har koll på vad som går på tvn!! 
Kram Jenny
Tack Jenny, jag brukar inte ha så mkt koll tycker jag själv. Men det är kul att kunna glädja andra med det lilla jag kan ge.
*kramar tebax*
Vilken bra artikel! Blev glad av att läsa den.
Jag har den tidningen hemma! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Jag måste säga att jag blev positivt överraskad av denna artikel. Som regel, brukar jag ogilla den typ av kvasijournalistik som kvällspressen ägnar sig åt… Men denna höjde sig över de vanliga artiklarna man kan läsa i Aftonbladet.
O den var jättebra och som tidigare sagts så är du jättebra på att hitta bra artiklar.
Hoppas att jag också kan vika lakan när jag fått min medecin, för just nu så blir dom också som en boll liksom eller rättare sagt mer som en strut 
Jag hoppas jag kan betala mina räkningar när jag får min medicin. Lakanen klarar jag ganska bra. Det känns nödvändigt med artiklar om att helt vanliga människor som inte sitter inne för våldsbrott också kan ha ADHD, och att det kan förstöra deras liv och göra dem improduktiva för samhället om man inte hjälper dem. Annars kan allmänheten tro att man måste vara gängmedlem och begå brott och misshandla folk för att kunna ha denna problematik. Jag personligen har kanske orsakat mycken skada i min enfald, men jag har varken straffregister eller våldstendenser.