SNURRHJÄRNA hihi
Idag så var jag och jobbade mellan klockan halv elva och åtta. Och inte förrän jag var på väg hem så upptäckte jag att jag hade två OLIKA stövlar på mig. Den ena brun och den andra svart. En halvhög och en jättehög
Tala om snurrig och stressad när jag åkte till jobbet 
Var konstigt nog ingen som sett det och det enda jag tänkte på var att det kändes lite lutande men inget mera
En annan gång kom jag på att jag hade min svarta tunika också ut och in. Kommer ihåg att det var en tisdag också hihi
Någon annan som gjort snurriga grejer med sina kläder ?
Ljuvligt! Du får se till att skapa en ny trend med olikfärgade stövlar.
I mina öron låter det rätt spännande och inspirerande och jag är trots allt en slags modenörd.
Jag tror aldrig att jag har lyckats snurra till det med kläder, men däremot med det mesta annat som finns att tillgå.

har en polare som kom till jobbet med olika gympadojjor på fötterna.. =) jag gör inte det så ofta med just kläder. men allt annat!!

strumpor…är nått jag ofta har olika på mig..
annars e jag glad att jag kommer i håg å klä på mig…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Ha ha ha underbart att läsa och jösses så pinsamt Timmelin. Tror inte jag gjort något liknande ännu he he he

Jag har lyckas ga ut pa puben och till affaren i mina inne-tofflor mer an en gang :P
Och forra veckan kom jag hem fran en shoppingrunda pa stan och insag att jag gatt runt i pyjamas hela dagen :S
// Amanda
#5 Wunderbar! 
Jag kan faktiskt inte låta bli att vi är en härlig och skönt uppfriskande samling knasbollar här inne!
Själv har jag gått ut med en godisslev från en videobutik en gång när jag handlade plockgodis. 
Hi hi, olika skor går väl an, så länge som det är ungefär samma höjd på klacken. Kan bli lite jobbigt att gå annars :-)
Själv har jag inte så många skor att förväxla, men att ha kläderna ut-och-in och bak-och-fram händer ju ofta. Och ORKA leta upp två likadana sockar på morgonen!
Ha ha, underbart!! Bra att du ser det roliga i det hela 

# 5 jaaaaaaaaaaaaa…det har jag oxå gjort.Var hemma hos mamma med min dotter dom då var liten.Satt på mig hennes rutade-gubb-tofflor.Sen när jag stod på komsum pekande min dotter på mina skor och sa..molo(mormor)..jag tittade ner på mina fötter och såg att det var mormors tofflor jag hade på mig..
då hajjade jag varför alla hade glott så på mig…
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Hahaha detta va ju hur kul som helst tack ni som bjuder på er!! Supercharmigt, med stövlarna ts!
Jag gick genom hela Oslo med såna där blå tossor på fötterna som jag hade haft på gymmet. Jag har gått hem från dagis med såna också.
Jag tog med mig handlekorgen från Ica en gång, har den kvar än för ingen såg, inte jag heller förstås förräns jag var långt därifrån.
Bad om en påse på Preem, fick en rulle såna där fryspåsar, drog av en o la på disken, tog varorna inkl rullen i famnen o gick ut till bilen.

Kom på en grej till som faktiskt va kul, jag va på nyårsfest o hade skaffat såndär bh med kuddar i så att brösten skulle se större ut. Så sent in på kvällen fick en kompis se en "vinge" fram på min klänning, där satt en av kuddarna som en brosch, haha. Jag hade nog inte satt dit den där, men med min flaxiga stil hade den krypit ur o satt sig där själv.
Haha, jaa vi är helt underbara