Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikett: annat-npf-relaterat
Läst 4500 ggr
bisounours
0

Mamma till 2 bokstavflickor, känner mig vilsen

Godkväll.

Jag har en tjej på 12 som är diagnostiserad med ADD sen 1 år tillbaka och en tjej på 8 som är under utredning för ADHD.

Även om jag har läst mycket om /kring ämnet så känner jag mig vilsen i  vardagen. Jag har så många frågor som är utan svar. Så många"varför reagerar de så?" Vi har bra kontakt med BUP men de kan inte svara på allt. Jag behöver andra med samma erfarenhet, som kan förstå min maktlöshet, mina frustrationer, min ilska, min förtvivlan, ja allt egentigen. Eller som kan förklara dessa "varför". Jag är själv förskollärare men mina tjejer reder jag inte……

Finns det andra här som just har flickor? Finns det några särskillda grupper där vi kan finna stöd?

Tacksam för allt.

Chris

Emaljoh4
0

Hejsan!

Jag är 15 år och har ADHD.

Har du kontakt med barnhab? har sj'lv inte varit där än, men ska dit nångång tror jag.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

bisounours
0

Hej! Alla våra kontakter har vi på BUP, psykolog, psykiatriker osv. Vi har aldrig varit på barnhabiliteringen…

HannaM
0

Jag har ingen men är en flicka=) Eller vad det nu kallas när man är 23=) Det finns en hel del föräldrar här som du kan dela erfarenheter med.

Niklas
0

#0: Jag har. :-)

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Svea-
0

Jag har en dotter med ADHD.Hon är 13 år.ADHD-center har "kurser" för både barn & vuxna.samt många som förstår vad man menar…

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

timmelin
0

Ja ibland känner man sig så frustrerad. Har en son med AS. Och man behöver verkligen känna och prata med andra.

Vi är ett bra forum, så  ställ bara dina frågor så kan vi se om vi kan hjälpa dig

bisounours
0