Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettmedlemspresentationer
Läst 1962 ggr
wilddotter
0

Pres av Mig :)

Ny här på sajten, ganska anti mot sånt här i vanliga fall… Men, denna sida kändes ok.

Outredd ADD/ADHD och väntar på utredning, har varit på väg med utredning två gånger i livet - avbrott av olika skäl..

Närmare 40, en jävligt bra morsa, glad oftast men faller i depp titt som tätt - och låser in mig då, gillar konst, film, musik - kan inte leva utan musik - går med mp3 ständigt.. Trivs inte så bra med mitt liv som rörig, arbetslös och rastlös. Men det kommer en dag då det fixar sig, på ngt sätt..

Värdelös på ekonomi, har ingen aning om hur mkt skulder jag har - men har sökt hjälp av kommunen nu :) EN som ska hjälpa mig att reda upp den delen av livet.

Fruktansvärt bra på att jobba med ungdomar - men utan fil.kand i något jäkla ämne som psykologi/sociologi eller liknande så kan man inte jobba med det. Man är inte kvilificerad…. Suck och fan.

Jäkligt rättvis och kräver rättvisa, kan kämpa in i det sista för att "rätt ska vara rätt". Jag vinner oftast, men gissa hur mycket annat jag förlorat på det… Jobb, vänner…

Annars då? Jo, en glad person… ;)

[aspie]
0

Ha ha ha, kan inte låta bli att skratta för du beskrev just mig när det gäller det mesta.

Hjärtligt välkommen är du hit och jag hoppas du ska trivas.

Jag är ungefär som du om jag går till din text. Jag är 51 bast och har en dotter som är 22 bast. Båda har vi AS och ADHD

wilddotter
0

Shit, där ser man! Ha ha ha! Tack, jag tror jag kommer att trivas, med det mottagandet så ;O)

Kul att man inte är själv… Men det är man knappast, men ibland känns det surt o ensamt ;)

[Linsenhejhej]
0

Hejsan.
Du verkar vara en trevlig person. Jag hoppas att du kommer att trivas här på Bokstavsfolk.ifokus. Varmt välkommen!

Hälsningar från Lina.

[YlvaP]
0

Hej och välkommen. Mamma jag med men jag tycker att jag är värdelös så där har vi inget gemensamt. Hihi. Flört

Har barn i åldrarna 3, 6 och 8 år och själv fyller jag 32 nästa måndag. Fick mina diagnoser den tredje februari detta år. ADHD och bipolär.

Svea-
0

hej hej..välkommen!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

wilddotter
0

#3 Tack Glad, jag vill hoppas det och du verkar vara en trevlig person du med.

#4 Ha ha ha ha!!! Underbar humor! Jag tror minsann inte att du är värdelös och jag tror vi har saker gemensamt Flört

# Tack Glad

[YlvaP]
0

Detta är ett underbart forum och man känner sig alltid välkommen här.  Hoppas du skall trivas och att din utredning tar fart snart för det känns otroligt skönt att få veta sen när det är klart.

wilddotter
0

#7 Ja verkligen, det verkar vara en bra sida. Jo jag hoppas på det jag med, livet börjar bli lite för jobbigt och ibland undrar man om det finns mening med det. Men så dyker något upp, leendet hos ens barn till exempel… Eller trevliga sidor på internet, där man känner att man inte är ensam Kyss

[YlvaP]
0

Ja visst är skönt när barnen överraskar och gör en glad. Livet blir verkligen ett lyft då och inte bara ett tråkigt liv som vardagen inte alls funkar.

wilddotter
0

#9 Jäpp, helt rätt… Den ungen har nog räddat mitt liv… Kyss

HannaM
0
wilddotter
0

Tack Glad