suss gott...
nu ska jag försöka sova snart…ska bara ta ut hundarna först..
hoppas ni sussar gott..å får en bra dag i morgon…
Tack för ni alla finns..Kram
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
God morgon Svea och tack själv för att just DU finns
KRAM
God morgon, Svea! 
Jag hoppas att du sov gott och att du får en bra dag.
Gokväll. Jag har inte fått sova ordentligt på fyra dagar. Vaknar stup i kvarten och jag vet inte varför.

# tack aspie & Lina.. jag tycker inte om orden GOD MORGON.. för jag e en riktigt surkärring på när jag vaknar och tar lång tid på mig att komma i gång.Men erat god morgon är alltid välkommet,,,för ni e så goa!
# ylva.. sova är svårt.Jag kan ej sova utan sussa-gott-tabletter.Genom KS kurser ang ADHD så har jag lärt mig en del ang sömnen.Och jag har förlåtit mig själv att jag ej kan somna och sova bra.Och det är kanske första steget mot nån form av ok sömn framöver.Jag ska å BOLLTÄCKE.Och det har jag bara hört positiva saker om.Allt som kan hjälpa mig somna & sova bra tar jag tacksamt emot.
#4: Jag förstår att du hatar orden 'god morgon'. Det gör jag med. 
Kram!

jahpp då var det dax igen då.. sova..suck..
i dag har jag badat 3 hundar,tvättat i tvättstugan,handlat middag,gått ut med hundarna X antal ggr .. mer än så blev det ej i dag. mest för att tvättstugan är hemsk..folk e riktigt galna i tvättstugan må ni tro och det är ALLTID fel på saker å ting,eller helt trasigt.. så jag fick i dag boka en ny tid eft min tid tagit slut eftersom det var fel på mina tvättmaskiner.så jag fick stå å vänta i 45 min då man kan boka om stugan om nån ej kommit til sin tid.. pust.. tänker INTE fundera ut hur många ggr jag gått fram å tebax eller hur många timmar det tagit..
jag e slut i ryggen nu..
i morgon hoppas jag på en fortsättning.. kloklipp..lite trimm.. en sväng med dammsugaren och golvmoppen… vi får se hur det går.. har slutat bli lessen på mig själv om det ej funkar som jag trott.
god natt alla underbara super-rara-människor.. sicken tur jag har som har er.. Pöss å kram suss gott!!

Vad duktig du är. Starkt jobbat!
KRAM!

Tack Tommy.. 
i dag har jag däremot ej gjort ett skit.förutom å rastat hundarna X antal ggr och lagat middag.
jag har kommit på en sak.. jag mår skitdåligt dagarna innan jag fått mina pengar och innan jag betalt räkningarna och sett vad som blir över i matpengar.det e så svårt å förklara men jag går verkligen ner mig ett par dar innan detta e ordnat för denna månad.
nån annan som mår superskit pga pengar å enonomi?

#8 Jotack.. pengar är en ständig bristvara och ett stort stressmoment.

# 9 

Japp.