Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 2746 ggr
[Linsenhejhej]
0

Hur lång är du?

Jag är 164 cm lång.
Vad är din längd?
Önskar du att du vore längre, kortare?
Jag vill bli längre.

Glad

Hälsningar från Lina.

[aspie]
0

Jag är 170 lång och önskar jag vore längreFlört Dock fanns det en period då jag ville var ca 150 lång för jag tycker korta tjejer är så fina och söta

Musiken
0

Jag ar 156cm och ratt nojd med min langd. Hade inte klagat om jag var ca 164 eller nat dock sa att det ar lattare att hitta byxor och BH:ar som inte ar for langa i benen eller axelbanden :)

Labolina_73
0

Jag är 163… skulle kanske önska mej något längre,, så brallerna sitter bra utan att man måste vika eller dyl…..

//L

[Tassy]
0

jag är 174, önskar jag var mycket kortare.

HannaM
0

168 och det är väl praktiskt, det är medellängd så mycket kläder är ok längdmässigt (sen passform är en annan femma). Däremot tycker jag faktiskt att det är tråkigt. Jag är så normal så det är rent larvigt med brunt hår, glåa ögon, lagom lång lagom tjock..

Zaphix
0

170, är nöjd med min längd. Precis lagom, skulle inte vilja vara varken kortare eller längre. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Emaljoh4
0

Jag är 161-161,5… Jag är nog gaaaaaaaaaanska nöjd

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Svea-
0

174 eller längre har dåligt koll.har vart "lång" under tonåren men nu känns det ej så längre.tänker ej på om jag vill vara längre eller kortare.

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

wilddotter
0

169,5 (ja lilla 0,5 är viktig Flört ) och jag är nöjd, lite kort o kurvig passar mig.

Tjingeling!

JohannaEkroth
0

168 och det är alldeles alldeles lagom. Fast om jag skulle vilja något skulle jag vilja vara så kort så jag inte syntes. Foten i munnen

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

timmelin
0

En 156 här. Är precis lagom lång. Har skaffat mig en make som är 2 meter så han är perfekt när jag behöver nå saker långt upp i skåpen och är för lat att ta fram stolen haha

Sedan är det ju bra då det händer att man får prata med folk i affären och be dom ta ner saker som står långt långt upp

Eller i jobbiga frysboxar då det bara ligger tex en kyckling kvar och det är just den jag vill ha. Skulle behöva hoppa i boxen då

Men som sagt jag ser det bara positivt Skrattande

[YlvaP]
0

164 cm lång.

[Fiction]
0

Jag är 1 76.

Är ganska så nöjd med min längd, men hade inte haft ngt emot att vara några cm längre heller. Det kanske låter underligt med tanke på att jag redan är rätt lång, men faktum är att jag aldrig har sett mig själv som särskilt lång. Det beror nog främst på att jag alltid har haft riktigt långa pojkvänner (1 90+) och att samtliga av mina familjemedlemmar är en bra bit längre än vad jag är.

Emaljoh4
0

#13 Jag tycker inte att 176 cm är särskilt långt, längre än mig kanske, men inte inte suuuuuperlångt!

[Fiction]
0

#14 Det är ju längre än genomsnittet, men absolut inte superlångt. Så jag håller med dig.

OzzyochJag
0

Jag är 170 cm och är nöjd med det, är en bra längd.

Emaljoh4
0

#15 Bara  för att man inte är som genomsnittet, så behöver det inte vara dåligt! Flört Det vet ju vi med diagnoser! Det har sina för- och nackdelar! SkrattandeSkrattande

HannaM
0

När jag tänker närmare på saken skulle jag nog gärna vara lite längre.. Saknar ett par centimeter när jag står i handbollsmålet=)

[Fiction]
0

#17 Exakt!

Av 9 fall av 10 väljer jag att vara annorlunda än precis som alla andra. Flört Mångfald är bra!

timmelin
0

Ja gud vad tråkigt det skulle vara att vara en i mängden

En jäkla grå trist mus med knytblus blääää

Emaljoh4
0

#19 jadu, samhället vore lite enformigt om alla var kopior, Det finns redan så många andra, så det är lika bra att vara sig själv. Skrattande

VeganGeek
0

170 cm, tror jag i alla fall.

Det är en helt OK längd, känner mig dock kort i rocken när jag står brevid min yngsta lillebror som mäter 194 cm Skrattande

[YlvaP]
0

Men då har du inte stått bredvid min lillebrör. Han är 2,10 lång. Hihi

[R-eviresco]
0

Är 168 eller 169 lång. Är rätt nöjd med det. Föredrar alltid väldigt långa killar framför de som är nästan jämnlånga med mig. Ett minimum eller väl 185, min pojkvän är 191 så det är perfekt <3

Mysan59
0

155 och är helt nöjd med dom centrimetrarna

inisklo
0

….. 2 mFlörtheh-heh..jag skojar bara.174cm är  jag lång o lika bred..,nästanTungan ute..Rätt så nöjd för mitt 174cm…juu.u.det är jag..

linhof
0

Jag är 190 cm lång….men skulle vart lite dryga 205! Förvånad

är stannad i växten o tur e juh det… skulle vilja vara 5 cm mindre…. men man kan ju inte få allt här i världen…

[aspie]
0

WOW 190 lång! Det var inte illa det. Förvånad Det måste vara många som ser upp till digFlört

Axiom
0

Jag är 190 och anser lägnden lagom, hade jag varit längre hade jag haft extremt svårt att hitta lagom långa byxor.

[aspie]
0

Axiom, först vill jag säga välkommen hit. Och sen undrar jag om du är en tjej eller en kille med den längden. Det är ju extremt långt för Linhof här ovan men hon är ju en tjej

Axiom
0

Jag är av manlig börd, även om jag må se gravid ut.

[aspie]
0

Att vara minst 190 lång som man är otroligt snyggt tycker jag även om du nu råkar se gravid ut Flört

Axiom
0

#32 Jag jobbar med det sistnämnda, försöker komma igång och röra på mig mer. Har lyckats få ner midjemåttet från 120 till kring 100 på bara ett par månader och om jag ska vinna ett val ska jag ha rutor till midsommar .

linhof
0

#31 Flört Ja har jättesvårt att hitta byxor jag…de är alltid för korta! dessutom e ja smal som en pinne så ja har o välja på : antingen lagom långa och alldeles för stora eller lagom stora och alldeles för korta….

[aspie]
0

#33 Åhh så strongt av dig! Hoppas du får dina rutor till midsommar Flört

Axiom
0

Annars finns det sexpack att köpa på netto:)

[aspie]
0

#36 Ha ha ha… ja det är ju sant förståsSkrattande