Hundvalp !!
Min pappa har faktiskt bestämt sig för att köpa en liten Pappilion valp det är en tjej bara några veckor gammal.. Den är svart och vit fläckig men mest vit. Min dröm har gått i uppfyllese alltid har jag drömt om en bästa vän och alldeles min, min min min EGEN! nu kan jag ha någon och gå ut med, som jag kan prata med om alla mina tankar och känslor, Och framförallt det finns så mycket kärlek i dem där små liven. 
Älskar djur!!

Vad roligt!! Djur ar underbara vanner :)
// Amanda
…Va roligt för hunden som får en sån egare som du voff-voff…o till dig att din dröm blir uppfullt. Jag har 2 svans fiftare.
Kul för dig..jag blev också jätte glad för dins skull.
Grattis Snurro 

Åh vad roligt! När får du hem valpen?
tack alla!
HannaM: Om någon vecka eller två eller så ska pappa hämta den om allt går som det ska

Oh massa att förbereda då nu?

Grattis! Jag hoppas valpen är minst 8 veckor när ni hämtar den. Jättekul! Nu kan du gå på hundkurs och lära dig och hunden en massa. Det är jättekul. Jag var med i Sveriges hundungdom när jag var barn och ungdom. Det var verkligen kul.
Ett stort grattis! Jag förstår att du är jätteglad.
Lycka till med valpen. 
Grattis vad härligt. :D
O vad mysigt. Någon som du kan ha roligt tillsammans med och någon som kan trösta dig när du är ledsen.

#7 Du kan vara lugn det kommer den vara Min pappa är jätte nogrann med sånt
#6 ja en del ska fixas innan valpen flyttar hit men det mesta är bara kul 
timmelin, där sa du något fantastiskt och sant hehe ^^

superduper grattis… underbart.. här hemma har jag 4 svansviftare.. dom e underbara vänner.. KRAMM PÅ DIG!!
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Tack svea du är en bra, vän har du facebook?? föresten byter samtalsämne menmen
Dragonstar: hoppas din önskan går i uppfyllese
min var nästan omöjlig ändå hände det, så ge inte upp^^

Snurro jag har facebook.. har försökt orka förstå mig på hur jag ska hitta bla hanna mfl..hajjar ej hur man gör ju..jag e lite senil på den biten…
hoppas vi får se bilder på vovven snart..
krammmmmmmmmmmmmm
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
visst jag lägger upp bilder så fort hunden är här hos oss
kraamm!

#11 Det låter bra det!