bättre koncentration av musik i öronen
jag får bättre motivation åblir mer koncentrerad om jag jobar med musik i öronen t.e.x att jag städar i gympahallen å har min MP4 på mig e det nån mer som känner att de får mer koncentration å motivation av musiken???? ett tips till den som väntar på att få centralstimulerande medicin elr om det e nån som fått slut å inte har hunnit hämta hem 'ännu så rekommenderar jag musik i öronen för det stimulerar min hjärna å jag väntar på att få Concerta å då e musiken et bra tillfälligt hjälpmedel å forskning visar opå att det stärker koncentrationen hos vissa med t.e.x ADHD // dcpower

Vet inte om jag koncentrerar mig bättre men jag har lättare att utföra skitgöra som städa om jag får lyssna på musik jag tycker om och blir glad av.
Ibland kan jag bli hysteriskt stressad av det, när det är mycket ljud och musik jag har svårt för. Så det är ju lite dubbelt.
Jag använder också musik som koncentrationshjälp när jag kan. Det gjorde jag när jag pluggade också. Jag har hört att musik på främmande språk ska vara extra bra!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
jomen så e det ju:):) jag blir skitstressad av lugn musik jag fullkomligt URSTRESSAD av lugn musik däremot blir jag uppåt å glad å tillfredsställd när jag får lyssna på hård musik som Techno/trance/hårdrock/metal/punk å m.m
…det med misik som med allt annat ,man tycker eller inte o bland är det si o så.
När jag är riktig
så vill jag ha musiken också nästan det högsta volom..grannar har jag inte så nära,att jag skulle störa,men jag har nära mina bästa vänner(djuren) o till dom det skulle inte vara så bra då får man försöka skärpa sig…
Men ärligt.. det händer ibland…eller sen är allt ljud borta,som man kan typ stänga av…men jag tycker mycke om musik o nästan alltid har den också varit stor hjäp,var jag nu har gort….städat,målat,lagat mat..
Jag koncentrerar mig bättre med musik i öronen, men det MÅSTE vara musik i hörlurar, jag blir störd av musik i högtalare , haha 
Sen måste det vara musik man tycker om förstås, hihi
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
jag har så hög musik på mitt rumj så det SKALLRAR i speglar å fönster i personalens jour rumXD jag blir glad å uppåt men när jag arbetar tkr jag bäst om att ha musik i öronen(alltså i hörlurar) men detta e faktiskt ett väldigt bra sätt för mig medans jag väntar på medicin å dt e jag lycklig över:)
Jag kan inte koncentrera mig alls när jag hör musik.
Kanske om det är en jättelångsam låt, men inte annars.
Det är till och med svårt för mig att städa med musik på.
Jag avskyr ljud. Jag vill ha det helt tyst omkring mig.
…för ut när man var ung..nå jaa yngre menar jag
o utan djur då kunde jag också spela musik så,att hela lilla stygan tycks gunga med…
När jag tvättade golv med mopp fick den vara dans kavaljer iblad om det inte fanss mer levande i när heten
Ungdoms tiden kunde jag koncentrera mig hur bra som hels fast musiken va på för fullt,men då kunde inte 2 andra heh-hee gissa vilka?