Jodå, jag har koncentrationssvårigheter
Jag har dom senaste åren på grund av sjukskrivning inte direkt varit i många situationer där jag ska koncentrera mig sådär väldigt mycket så jag har inte lidit svårt av mina koncentrationssvårigheter. Visst, irriterande men det har inte sabbat så mycket viktigt för mig.
Idag fick jag en påminnelse om hur det kan vara=p Det är någon typ av forskningsgrej som jag är med i när man får svara på hälsoenkät och lite sånt. Idag skulle jag iväg och göra en hälsoundersökning med lite blodprov och vägning och mätning och sånt. Sen skulle det göras hörseltest också. Det var ju omöjligt! Det tog mig ungefär två sekunder att försvinna iväg i min egna lilla värd och sen hastigt vakna till och inse att justja, jag ska lyssna efter pip. Sen hördes klockan.. och folk i korridoren.
Så ja, jag har nog lite svårt med koncentrationen ibland.
Hehe, är jobbigt när man kommer till den insikten igen, att man faktiskt inteb kan koncentrera sig.
Men vad sa de om testet då? Trodde dom du var döv? :)

Nej på något vänster lyckades jag höra tillräckligt många pip genom klockan och ljudet i korridoren och mina tankar.
Vilken tur det i alla fall. :)
haha, nu fick jag associationer till hörseltesten i grundskolan hos skolsyster. Jag fick göra om så många gånger att jag blev ivägskickad på utredning för hörseln. Men tänk så bra jag hörde! Konsentration? va? vad sa du nu? vad är det? 

I have no trouble conc…. OH look a rabbit!
O var själv frivilligt på en hörseltest för ett tag sedan. Tycker att jag ibland är totalt stendöv.
Är många gånger folk säger en sak och jag hör en totalt annan 
Men nu till testet, var ju inget fel på mig. hör bättre än många i min ålder ( 40). Mycket konstigt tänkte jag men okidoki så är det väl då
Nu till något roligt, audionomen fick köra om testet ibland då jag tryckte utan att hon körde en ton.
Hon fick köra det igen och kom fram till att jag hörde den när den skulle
Menn visst är man tokig då man hör utan att det hörs, tala om bra hörsel