Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 2130 ggr
[Linsenhejhej]
0

Hur hittade du hit till BF?

Hur hittade du till Bokstavsfolk.ifokus, och hur länge har du varit medlem på detta forum?

Jag har varit medlem på själva iFokus i tre år, men jag blev medlem på Bokstavsfolk för ungefär ett halvår sedan. Det var min storasyster Malin (Emaljoh4) som tipsade om ett iFokus-forum "där andra har Aspergers, ADHD m.m", eftersom jag skulle utredas för AS.

Jag tycker jättemycket om det här forumet! Skrattande

Kram från Lina.

HannaM
0
timmelin
0

Samma här som hanna

Och det är beroendeframkallande på ett positivt sätt. Ni blir inte av med mig liksom Skrattande

[aspie]
0

Jag snubblade in här via google för ca 2 år sen och sen fastnade jag här

inisklo
0

Förvånad…jag var nyfiken och tryckte på Bokstavsfolk IFokus"knappen"o vips då var jag här..men som besökare.Obestämd

Zaphix
0

Hittade till iFokus först när jag tog hand om mina gerbiler, googlade en massa då för att lära mig och hittade gerbiler.ifokus. Sedan hittade jag flera andra sajter, inklusive psykologi.ifokus. Och via den sidan hittade jag hit. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[Fiction]
0

En bekant till mig pratade om iller.ifokus, vilket fick mig att kolla upp vad iFokus var för ngt. Jag har inte själv ngn iller, men hittade andra forum här som passade mig. Först hamnade jag inne på relationer.ifokus och därefter hittade jag även hit. :)

Fnyfniken
0

Var på kolhydrater först men fick sen tips om denna sidan för en annan mig närstående person. Senare har jag insett att det snarare gäller mig. Sen 1,5 år ungefär.

dragonstar
0

Jag vart medlämm på Häxa iFokus och sen började jag leta runt efter vad som finns och nu när jag sak utredas Nevropsykriatisnk så började jag skriva mer här och känner mig rätt hemma =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

[Tassy]
0

Jagade nya spännande sajter i ifokuslistan, och fastnade för namnet Bokstavsfolk, sedan fastnade jag faktiskt för sajthuvudet, det är riktigt snyggt Skäms sen kollade jag innehållet och insåg att hey, det här är ju jag! Och nu är jag fast här Cool Denna sajt har inneburit väldigt mycket positivt för mig.

[Linsenhejhej]
0

Egentligen tittade jag inom Bokstavsfolk en gång för länge, länge sedan, därför att jag älskar bokstäver/ord och tänkte att detta var något slags hobbyforum där det fanns andra folk som tyckte om bokstäver. Jag blev lite besviken, för jag fattade inte vad forumet handlade om. Jag såg ADHD och andra diagnoser, men jag tyckte inte att det var något intressant (då).

Niklas
0

Jag var med här när Cattis startade sajten. Jag skulle till och med vilja ta åt mig äran för att ha tjatat ett tag på henne att göra det. Glad

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

[Tassy]
0

#11 Heja er två!