Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettläkemedel-behandlingar
Läst 2787 ggr
[YlvaP]
0

Kryper i kroppen

För nästan exakt 10 timmar sen intog jag min första Concerta-dos men nu kryper det bara i kroppen. Kan det bli så när tabletten börjar ta slut?

Emaljoh4
0

Hmm.. Bra fråga.. Jag kan ttycka att det börjar klia i mina ben.. men jag vet inte om det har med att medicinen håller på att gå ur

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

[aspie]
0

Har läst att det kan bli så när verkan av tabletten börjar gå ur kroppen.

[YlvaP]
0

Vad skönt att höra. :D

Froddel
0

I början av min behandling med Concerta då jag tog min tablett på morgonen kunde det börja krypa i kroppen, men främst så började hjärtat slå fortare och pulsen steg.

Sen när den började gå ur igen framåt kvällen så uppträdde samma symtom fast ännu lite värre. Första veckorna kunde pulsen nå upp till 120 vilket är väldigt högt, speciellt när den började gå ur. Som tur var så klingade det av inom 1-2 timmar. Men det var väldigt obehagligt. Minns första gångerna när jag var ute på kvällspromenaden med hunden…..kändes som jag hade värsta spasmen och var jätteskakig i hela kroppen. Var livrädd för att nån skulle se mig, för då hade de säkert trott att jag var påtänd eller nåt SkämsObestämd

[YlvaP]
0

Oj det låter ju värre än mina symtom. För mig kröp det i kroppen, musklerna eller om det var under huden. Obehagligt var det iaf.