Musik?
Har ni någon låt ni tycker extra mycket om just nu?
Någon låt som passar in i ert liv just nu?
Jag sitter och lyssnar på Charta 77 - En björn och en tiger.
Jag insåg just att jag mår verkligen bra av den låten och att den alltid får mig att må så bra. Vet inte om jag förknippar den med bra tider i mitt liv, eller om den helt enkelt är så underbart bra. :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Adolphson och Falk - Blinkar Blå
När allt är som vanligt är jag nöjd
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
#1: Inte min musiksmak egentligen, jag lyssnar mest på punk, men den låten var ju helt okej. :)
Blutengel - Lucifer
Känner mig som texten förtäljer, passar inte in.

Kan inte bli mer passande, fran borjan till slut.
// Amanda
#2 Ååååh, En björn och en tiger- vilka minnen det väcker! Ja, den låten blir man verkligen glad av! :-D
Jag lyssnar en del på min idol Emil Jensen just nu. Finns inte många bra låtar på youtube just, men den här är en favorit med väldigt fin text.
Ni som skrattar er fram till det sjukt serösa Ni som får folk att undra om ni borde få gå lösa Ni som alltid gör fel och aldrig är perfekta Spela inga spel och skit i det korrekta Som vågar vara sneda och defekta
Ni är inte vackrast i världen, världen är vackrast i er Och det är inte i era ögon, det är i vad ni ser
Annars rekommenderar jag alla med spotify att kolla in honom :-) Som den här t.ex: Jag tror att jag är nå't!

#6 det ar en bekants flickvan, ocksa med en musiker till pojkvan :P
// Amanda
#5: Ja, allt av Charta 77 väcker härliga minnen hos mig.Det var en bra del av barndomen, dom Dia Psalma och Rancid.. Det formade nog mig. :)
Emil Jensen var ju mysig, gillar den rösten. Fast jag skulle inte klara av många låtar på raken.. :)
Just idag blir jag stark av Pink Floyd - Another brick in the wall. Känner mig otroligt rebellisk, då är den perfekt.

Ett nytt fynd som passar valdigt bra in pa hur jag kanner just nu! Riktigt javla sur och irriterad pa en viss person.
// Amanda