OT Angest over jobb
Ar fattig student och tar examen nu i juni. Har planerat att stanna kvar har i UK for… ja for att jag inte orkar med tanken pa att flytta alla mina saker over havet igen och stressa med att soka jobb, bostad och hitta nya vanner. Har har jag (med storsta sannorlikhet) bostad, och jag har vanner. Bara jobb som fattades.
Gick in till stan idag for att hora mig for om det mojligvis fanns nagra jobb lediga till sommaren. Och nu ar jag hemma och har ett jobb som jag startar pa fredag, och ett som jag ska pa intervju pa om nagra dagar, men det verkar som om jag kommer fa det ocksa.
JATTEBRA! Da behover jag inte stressa alls i sommar over att jag inte har jobb eller pengar.
Men jag har en san ANGEST nu att jag knappt vet vart jag ska ta vagen! Jobbet jag startar pa fredag tar upp HELA helgen.
17.30 - 00.30 fredag kvall
05.30 - 12.00 och sedan 17.30 till 00.30 lordag
05.30 - 12.00 sondag
Det andra jobbet tar upp hela min onsdag, samt fredag formiddag och eftermiddag.
Och sa ar jag i skolan mandag, tisdag, torsdag, och har examensarbeten att jobba med.
Jag vet att flera i min klass jobbar lika mycket, men jag har bara sadan angest att jag kanner mig alldeles spy-fardig. Alla tider som maste passas, allt plugg som maste organiseras, alla vanner/pojkvannen/djuren som maste planeras in i vardagen. Jag vet inte hur jag ska fa ihop det! Att satta mig och bara plugga nar jag maste fungerar inte, jag maste gora det nar jag kanner for det, annars far jag ungefar lika mycket gjort som ett kylskap skulle ha fatt da tankarna bara vandrar och det kryper i hela kroppen.
Ville bara skriva av mig lite..
// Amanda

åååh! känner med dig! det är tufft att både ha jobb å plugg, det blir så splittrat. hoppas du kan klara av det på något sätt. kram.

Det slog mig just; nar fan ska jag hinna sova?
Slutar jag 00.30 sa kommer jag vara hemma 01.00 tidigast, och da i sang 01.15.
Borjar jag 05.30 sa maste jag ga upp 04.00. Sa det blir max 2 timmar och 45 minuters somn!! 
// Amanda
Ja det var ett konstigt jobb. Jag gissar på restaurangbranchen, för annars är det väl bara läkare som råkar ut för så knepiga jourer.
Håll ut, Musiken! Du klarar det säkert jättebra.
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Javisst ar det pa restaurang! Tack for peppning! :)
// Amanda