Har slut på concerta!
Trodde jag hade en medicinburk till.. Men icke.
Första dagen på väldigt länge utan Concerta, kan bli spännande. :\
Kan inte komma iväg till apoteket förrän ikväll..
Lycka till då! ;D
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Ojoj hoppas det går vägen.
Ja verkligen. Hoppas du har fått tag i dom nu och kan känna dig lugn och må toppen :)
Mamma skulle köpa ikväll och komma med det imorrn. Är inte så lätt att få tag på Concerta här, finns på få apotek och de har inte alltid inne. Och nu när de sålt ut apoteken och det är olika ägare överallt så kan de inte se vilka apotek som har medicinen inne, som de kunde förut. Det tycker jag är oerhört irriterande, måste åka runt på en massa apotek för att kolla..
Ja det håller jag verkligen med dig om totalt. Kanske det är värt den lilla summan man får betala och få medecinen hem direkt i brevlådan.
Bensin eller i mitt fall diesel
är ju också pengar.
men om ditt apotek inte har medicinen hemma så ska dom väl kunna beställa hem den eller?
själv hämtar jag ibland ut medicin som mitt apotek inte har och dom kan fortfarande beställa hem medicinen åt mig o så får jag komma tillbaka o hämta den några dagar senare
kanske är värt o fråga om det nästa gång du är på apoteket
#7: Jo, det brukar kunna det. Men jag är alltid sent ute.. Så behöver tidigare n de hinner få hem.. :)
haha visst är det vårt problem. känner igen mig i det också ibland tyvärr
hoppas min påminnelseklocka ifrån hjälpmedelcentralen hjälper mig med detta också 
Ajdå, jag tycker själv det är jättejobbigt då jag inte får min Concerta =|
Blir sjukt sömnig och trött hela dagen, får ingenting gjort. =|
Och oftast beror det på mig själv att jag inte har medecin, för jag glömmer och ringer till läkaren i sista sekunden, någon gång för dom inte haft det hemma, så blir det när man är sista minutenfixare.:P
Påtal om det, så kanske jag ska se till att få mitt recept förnyat nu :D