Dom verkar snabbt va ?
Jag har redan satt på tvättmaskinen efter jag kom hem ifrån läkaren och planerat en veckas mat via internet.
Dessutom så utgick jag ifrån basvarorna i kylen tex pesto för att planera så att det inte blir nytt, nytt och nytt hela tiden 
Nu ska jag plocka in tvätt, helt kollosalt galen väl hihi
Ja, jag kände effekt redan efter ca en halv timme när jag toh första tabletten och har farit omkring som en skållad råtta här hemma. Idag är jag dock inte lika livlig och energisk men det kanske beror på lingonveckan?
Känner sen första dagen ett skönt lugn i kroppen 
Ja lugn totalt. Harmoni
Hoppas bara inte det är placeboeffekt hihi 
Nej det får vi verkligen hoppas att det inte är timmelin. 
#5: Fast gör det något om det är placeboeffekt? Du får ju ut samma effekt av det ändå. :)
Har också tänkt tanken, men angående antidepressiva mediciner, att det säkert bara är placeboeffekt. Men sedan har jag funderat på vad det skulle spela för roll isf, huvudsaken är ju att det fungerar, på vilket sätt spelar ingen roll för mig i alla fall. :)
Jättekul att du märker effekt direkt i alla fall! :)
Haha bra pepping tänk av dig zaphix. klart att inte det spelar någon roll 
Hur många mg äger du? :)
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Va bra :).. Hoppas själv på det att jag får det imorgon när jag ska till herr doktor :)
Jag tyckte inte att effekten kom direkt. Tog mig flera dagar innan jag fann ett lugn.
#9 Hej. 18 mg till att börja med som introduktion. Helknäppt här hemma. får mera gjort även om jag fastnra då och då. Hoppas att det blir ännu mer effektivt om dosen höjs senare.