Äntligen medecin :)
Hoho! Var idag hos doktorn och fick äntligen Concerta utskrivet :).. Första tabletten tagen nu och väntar spänt på vad framtiden ger. Ska bli otroligt intresant! Efter att ha läst flera trådar om Concerta här så har det verkligen peppad upp mig att det kmr bli bättre me allt, så hoppas nu den "biter" på mig hehe :)

Lycka till!
Själv har jag ej vågat mig på concertan än….

Okej!Har än inte känns något eller, hehe jag råkade somna efter jag tog tabletten så kanske kan va det :) Är det svårt att märka själv hur man förändras av Concerta?
1# Oj okej, låter inge vidare :/.. Varför vågar du inte ta den? Hoppas det går över snart iaf!
2# Okej, vad har gått mindra bra och vad har gått bra då om jag får fråga såklart :)
Det tog längre tid att komma ur det där "tråktänket". Jag kommer mig inte för att göra saker fast jag vet att jag borde. Fick inget lugn som andra har skrivit utan det tog ju flera dagar. Sitter ännu och fingrar, pillar och viftar på fötterna när jag inte har något att göra men inte lika mycket.
Det braiga är att arbetskamraterna har märkt att jag blivit gladare och öppnare än förut. Psykläkaren påpekade att jag sökte mera ögonkontakt sist jag var till henne och det var tydligen vanligt.

# Jag vågar ej ta den dels pga alla trevliga biverkningar samt att min ångest nivå är högre än högst…har dödsångest i princip, men nu har jag pratat m psyk å ev så skall jag bli inlagd ett par dar så jag är under övervakning i början…Men jag vill äta den för jag hoppas så mkt på att den skall hjälpa…

#4, Okej. Men skönt iaf att andra märker att det börjar bli bättre o att du märker själv att det går framåt :)
#5, Okej, men då är det ju bra att du blir inlagd. Hoppas dom kommer att funka bra och att ångesten dämpar sig för dig :)