Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettmedlemspresentationer
Läst 2570 ggr
Hano
0

Tjena tjena!

Jomen hej allt Bokstavsfolk! Glad

Är en 15 årig tjej med AS och ADHD (Det har nog dock gått över till ADD)

Jag är sprallig, bubblig, omogen och är nästan överallt. Jag har också en mogen sida där jag är mycket mer vuxnare, lugn och sansad.
Jag går ihop med alla möjliga människor, men har märkt att jag har mycket lättare för vuxna människor, unga sådana (Dom flesta vänner jag har är mellan 16-22 år gammla) men jag har också vissa få jämngammla och några yngre vänner, dock inte många.

Jag upplever att jag ofta "staplar" mig igenom saker ^^
För mig är huvudsaken att jag blir klar med vad jag än ska göra, sedan att jag gör det på ett riktigt skumt sätt, det gör inget.
Bara det blir klart!
Så jag är inte vidare bra på det här med att göra saker "långsamt och prydligt", jag bara gör det.
Kan också säga att min skrivstil är världens värsta kråkfötter! ;)

Har också lite svårt för ögonkontakt, försöker fortfarande fatta vem jag ska titta på om jag pratar med två människor, men det kommer nog falla på plats.

Kramar Hanna. Skrattande

[YlvaP]
0

Hej och välkommen hit. Har själv ADHD och bipolär sjukdom, social fobi och agorafobi. Skrattande

Hano
0

Vad är bipolär sjukdom och agorafobi?? Har inte hört om tidigare.. Obestämd

[YlvaP]
0

Bipolär hette manodepressiv förut. Man svänger mellan att vara deprimerad och superuppåt.

Agorafobi är ett annat ord för torgskräck.

JohannaEkroth
0

Välkommen hit! Skrattande Kul med nya människor.

Jag är Medarbetare här och har AS och drag av ADD.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[Linsenhejhej]
0

Varmt välkommen! Hoppas att du kommer att trivas.
Jag heter Lina och har AS.

HannaM
0
Svea-
0

Hej på dig!

välkommen hit…kul med nya kompisar här!! alla e så snälla  goa här ska du veta! välkommen!

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

tommy999
0

Välkommen.

[Tassy]
0

Välkommen!

Jag har förmodad AS och ADHD.