Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettläkemedel-behandlingar
Läst 8277 ggr
[Fiction]
2010-04-16 06:38
1

Svårväckt?

(Notera att detta inte är någon reklam, utan menat som tips på hjälpmedel.)

Jag är själv extremt svårväckt på morgonen iom min ADHD och tänkte att jag inte borde vara ensam om det. Därför vill jag tipsa om denna väckarklocka.

Jag har inte testat den själv än, men läste om den i en blogg av Jenny Ström som skriver om hjälpmedel för oss med ADHD. Kanske kan det vara nåt?

Sweetelle
2010-04-16 12:03
0

Jo, kanske är det något, man lär ju vakna, men frågan är om inte hela dagen blir förstörd av det =)

[YlvaP]
2010-04-16 12:04
0

Haha en sån borde min man skaffa men då väcker han nog hela huset.

[Tassy]
2010-04-17 04:21
0

Jag skulle dö av en såndär väckarklocka på morgonen förmodligen, gud så hemskt sätt att vakna på Rynkar på näsan

timmelin
2010-04-17 18:07
0

haha jag skulle nog inte vakna ;)

vaknade inte ens en gång av att brandlarmet stod och tjöt hela natten för att det hade blivit fel på det. Tungan ute

VeganGeek
2010-04-17 18:17
1

Wow, hade jag haft en hade jag slängt den i väggen och inte orkat gå upp alls.

Jag kan sova genom mycket under natten, åtminstone ibland.

Men på morgonen förutsatt att jag inte har alltför mycket sömnbrist i kroppen är jag väldigt lättväckt. Jag hade en väckarklocka innan som jag alltid vaknade precis sekunden innan den ringde.

Det visade sig att precis innan den ringde gav den ifrån sig ett svagt klick, vilket genast väckte mig. Sen vaknar jag ibland när bonussyster öppnar sin dörr i andra änden av lägenheten. Inte för att hon är väsnas direkt men det blir ju ändå ett litet ljued när man trycker ner handtaget. Skrattande