Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 2292 ggr
timmelin
0

Nu var det kört igen!!

Jaha så blev man utan jobb, eller rättare sagt omflyttad pga sitt handikapp. Jobbar ju som personlig assistent och nu efter mer än ett år!!!!! fixar inte den ena av mina brukare mitt sätt även om hon vill tala om att hon gillar mig som person.

Hon har svårt att jag är speedad och glad och initiativrik. Att allt händer i tusen knop. Hade ju varit jäkligt skönt att få reda på detta innan av  henne utan nu kom det som en kalldusch från chefen så det var bara att packa sina saker och få en ny tjänst. Står nu och väger och har noll koll på vad som händer, chefen sa att hon ska skaffa mig en tjänst där allt kommer till sin rätt gälland mitt handikapp.

Ofta brukar jag faktiskt få beröm för min idérikedom osv och cheferna säger att det är positivt att saker och ting händer. Min brukare har alltid skrattat och gillat detta innan men nu blev det så att jag och min kollega skulle jobba tillsammans. Min kollega har ju också ADHD, så då blev det väl för mycket av positivt uppåtanda.

snyft

Men jag ser ju ofta allt positivt och fixar ändå inte att stanna för länge på en arbetsplats utan att förgås.

så blev väl bara ett tidigare uppbrott

så slutet gott allting gott, kanske snyft hihi

[YlvaP]
0

Trist att du måste byta arbetsplats. Bättre lycka nästa gång.

Svea-
0

kramar om… i massor… många ggr saknar jag orden..eller har svårt att få ner på så dom blir förståliga för andra.. så jag kramar om dig i massor.. du e bäst… kram

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

timmelin
0

O tack det värmer som tusan kram

rataxes
0

åh, hoppas det ordnar sig. bra att du ändå har en chef som vill ge dig ett annat ställe att arbeta på och verkar förstå vad ADHD är och vilka bra egenskaper ADHD också kan medföra. lycka till och allt sånt. kram.

timmelin
0

Ska till ett nytt ställe imorgon, hoppas det känns toppen

Verkar iallfall roligt med den beskrivningen jag fick :)