Kärlek
Sonen råkade vara kär i en tjej som inte var kär i honom. Och han såg det för sent så han råkade bli lite jobbig, vilket han tycker är skitjobbigt nu.
Undrar om ni har något förslag på hur sådana här situationer ska undvikas för honom i framtiden?
Han har ju AS
Ingen som har haft kärlekstrubbel ??
Och obesvarad kärlek. Hjälp mig att tänka till för jag behöver råd
AS eller inte, vem har inte någon gång gjort samma sak?
Jag tror inte det finns något sätt att gardera sig. Ibland läser man tecknen fel helt enkelt, och det är jättepinsamt.
Men blir man ledsen av att någon är kär i en, även om det är obesvarat? Om tjejen tyckte att det var jobbigt att någon var kär i henne så kanske det är fel på henne?
Dessutom, Suzanne Brögger säger ungefär såhär - "det finns ingen vars fåfänga kan stå emot intensiv uppvaktning". Så om han fortsätter att uppvakta tjejen kanske hon kommer på andra tankar. 
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Haha, ja det är nog fel på henne 
Hon är en sådan där tjej som får precis allt hon pekar på av sina föräldrar och har en ganska högfärdigt beteende.
Hoppas killen får ner fötterna på jorden för han ser bra ut enligt många. :) Och tar en mer jordfast tjej med hjärtat på rätt ställe.
Tack Lena :)

Säger som Lena.. där har väl nästan alla varit oavsett diagnoser eller erj. Det är sånt som helt enkelt är väldigt väldigt svårt, det är så lätt att man tolkar fel i kärlekens iver. Vad man gör åt det.. tja.. berättar för honom att det är ok att han tycker att det är jobbigt nu och att han får vara ledsen över det och om han tar det väldigt personligt kan du ju uppmuntra honom och påpeka hans bra egenskaper så han inte behöver få sänkt självförtroende bara för att en tjej inte föll för honom.
Ja ska göra. Men hör här. Hon har en jätteknäpp mamma. Sonen ville be om ursäkt för att han på sistone kanske har varit lite knäpp mot henne och ville rätta till detta. Men då vägrar mamman att hans dotter pratar med min son!!!!!
Prata om konstiga föräldrar eller?!
#5: Det är så jobbigt att det finns sådana konstiga människor!
Din son ville ju inget illa. Det borde de förstå.
Ett stort lycka till.
KRAM!
#5 Jag kan bara hålla med - låter som en knäpp mamma!
Kärleken går snabbt i unga år ( ibland). Killen har glömt henne
Har börjat i en klass nu och han är ensam kille, gissa om han gottar sig :)
Hepp! Det var verkligen snabba ryck.
Bättre lycka nästa gång då, för sonen alltså!
Ja jag hoppas han verkligen vågar satsa och på rätt sätt :)