Nummerplåtar
Hej är det någon mer än jag som är galet konstig och ganska ofta tänker på vilka ord bokstävarna bildar på nummerlåtarna.
Tex står det gmk 435 så tänker jag tex genomkonstig hihi
Hänger ni med ? 
Jadå, jag har ofta koll på nummerplåtarna när jag är ute och tänker ungefär som du 
Alltid. Jag bildar alltid ord av bokstäverna på bilar som far förbi. Jasg och mitt ex tävlade ständigt över vem som hittade ett ord snabbast. Svårast är när X är med.. :)
Haha ja visst är det ;)
Vi har nog jäkligt roligt också, kan ju få många goda skratt som inte andra med torrare och "vuxnare" smak.
hihi

Sånt leker jag också med=)

Jag gor det ocksa. Har i UK sa ar bokstaverna och siffrorna blandade dock, sa ibland far en siffra rycka in som bokstav, t.ex. att 7 blir ett T osv.
// Amanda
Japp, alltid. Tjatade på sambon om att renen inte stod i garaget längre, höll på en vecka innan han fattade vad jag menade, för bilen med regnummer RNE stod inte på sin plats. Han blev helt galen på mig och min ren… :D

jag trodde alla gjorde så?
Så har jag hållt på sen jag var ett barn (då jag kunde läsa med andra ord) Håller på ännu men här på Åland går det inte så bra eftersom varenda bil börjar på ÅL.
Jag är likadan men det är inte bara nummerplåtar utan även bilmärken så som SAAB - Sälj Aset Annars Byt osv.
#9 Haha bra slogan. :D
Haha den sloganen var häftig 

# 9. Har en peugeot. Vad betyder det ? 

#12 Äsch en peugeot är ju bilen för två, en sitter i och en skjuter på=)
Citroen = Sitt och träng

#13 HAHAHA :D

ford då? å volvo?
Något min granne sa en gång Ford = För Omvärldens Riktiga Dumhuven
#13 haha 
Vespa = Vänta eller spring på andra 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Jag gör också ord av nummerplåtar (men jag har ingen diagnos).

Jag är förvisso odiagnosticerad än, men lutar år ADD/ADHD. Men för att svara på frågan: JAAA! Det har jag alltid gjort. när jag var liten hade mina religiösa släktingar bokstäverna FNH. Det var jättekul att läsa ut det som "F*n i h*lvete"! 

Jag är väldigt övertygad om att det här inte har något osm helst att göra med någon typ av diagnos. Det är ju en av dom absolut vanligaste lekarna som finns när man åker bil. Antingen bilda ord eller lägga ihop siffrorna, det gjorde jag och mina kompisar jämt när vi åkte bil när vi var yngre.
#0 Jodå samma här, ganska ofta iaf
#22 Jag håller med dig.
När jag var mindre hade jag dock en fix idé om att skriva ner ALA nummerplåtar jag såg för att sedan sortera in dem i välorganiserade tabeller. Hann jag inte med så fick jag vredesutbrott som lättast beskrivs som ett vulkanutbrott med panik, tårar, gap och skrik. Jag blev hysterisk helt enkelt.
Gissa om mina föräldrar tyckte det var kul att köra i städer med mig? 
Det beteendet jag hade tror jag är kopplat till NPF.
#16 har hört Volv= "Vi orkar lite vi också"
de jag kan är:
renault (uttalas ju renå), en sitter i två skjuter på
samma med peugeot
Citroen = sitt och träng
Opel= Köp en opel bli belåten, se naturen genom plåten. (tydligen ganska kännda, eller i alla fall förutav att de rostar)
SAAB= Skrota aset annars byt
Jag tänker alltid så när jag åker bil. Eller att varje bokstav blir böjan på ett ord, t ex. VSS 453 Då blir det Vi Ses Senare ;) Älskade när jag var 7 att sitta och komma på ord på tre bokstäver och min fröken satte en bokstav i mitten, vi säger t ex. E i mitten och det får bara vara tre bokstäver.
Ex:
sen
ler
mer
osv. Så kunde jag hålla på i timmar och se hur många ord jag kunde få ihop.