Kontakt person
Ska jag få, ska träffa henne första ggr nu på tisdag. Jobbigt släppa in någon innanför ens mur, sedan dessutom släppa in henne på ens revir *bostaden*..
Inget känns bra inom mig ang detta men ger det trots allt en chans.
Hur är det ha kontakt person? vad gör ni med eran kontakt person?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag väntar än på att få en. Skulle ha fått det redan förra veckan men det verkar inte hända något. Så som jag vet så är en kontaktperson till för rådgivning och att samtala kring uppkommande problem, hembesök gör dem för att se hur man fungerar i hemmet.
Vart lite dålig start för min del då den kontaktmannen hade glömt bort mötet vi skulle haft idag. Men ny tid bokad..

Tråkigt.. hoppas det fungerar bättre när det väl kommit igång.

Hoppas det fungerar bättre sen!
Jag brukar se film hemma eller på bio, äta/fika, gå på stan och en del evenemang, bara vara hemma och prata, allt möjligt, vad jag nu känner för med min KP.
Får man en kp som passar en, som man passar ihop med så tror jag att resten ger sig med tiden.
* ~* Ha en bra dag *~*
#4 Jag har väldigt svårt att släppa in folk inpå mig, trots att jag är en pratkvarn. Undermedvetet har jag taggarna utåt. Så det är mycket svårt att lära känna mig.. Och jag litar inte på folk..
Mötet avgick bra vi kom överens om att ev gå på bio helgen efter den 19/4, datumet är passerat och kontaktperson har ej hört av sig. Sa nu till LSS handläggaren att det fungerar inte för mig detta, hon glömmer bort nu 2 ggr..
Hur skulle ni med kontaktperson göra om eran glömmer bort vad ni kommit överens om?
Om hon glömmer bort det så borde hon inte jobba som kontaktperson alls tycker jag. Blir skitsur på sånt
Såna kan man ju inte lita på och om jag förstår rätt så ringde personen inte ens och bad om ursäkt?.
H*n kanske bara är ute efter pengar från kommun????
Glömde… jag skulle definitivt inte vilja ha en sån kontaktperson. Du kanske kan be om en annan?
#6 Jag skulle inte vilja ha en sådan kontaktperson, jag skulle frågat efter en ny.
En kontaktperson är ju den som ska ta kontakt med en, kolla upp saker och sånt, iaf vad jag tycker och har hört.
Jag har själv kontaktperson, tycker det funkar mycket bra! 
Har inte haft kontaktperson sååå länge, men vi har hunnit med:
Gå på bio (2 gånger), fikat, promenerat, pluggat lite m.m. kom inte på något just nu! 
Nästa gång funderar vi på att rida på islandshästar! 
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Personen avsa sig som kontaktperson, andledning ansåg sig ej hinna vara kontaktperson pga jobbet, vilket jag tror mkt säkert att personen visste om redan på mötet.