Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 2981 ggr
snurro89
0

´Hur går det ihop?

Jag hade kontakt me en kille som jag faktiskt börjat gilla.

Och så idag skrev han till mig. DU är så jävla fet och ful Jag avskyr feta Osv. Du är så jävla äcklig.

O innan har han alltid vart snäll.

Och Han kallade mig en svag invidid och att alla feta och fula var det.

förstår inte det logiska

men tårarna bara rinner ner för kinderna, asså jag vet jag är ful och fet alltid tyckt det

men att höra sånt där är ett slag i kroppen

eller iallafall att kalla mig en svag invidid för det!!

Anna4077
0

han försöker bara 'knäcka' dig eller något. eller såkan de va så enkelt att typ hans kompis skrev de för att vara elak.

hursom hälst så ta de inte på för mycke alvar. om de nu e han så e de ju uppenbarligen han som saknar några hästar i stallet. men tro mig jag vet hur de käns. mitt ex va hemma hos mig två gånger. sen skulle jag åka en månad till thailand å bad han komma hit innan för jag hann inte upp till honom. istället för att komma hit åkte han å hade trevligt med en annan tjej. svek är nog de värsta jag vet.

stå på dig. han har tydligen inte alla hästar hemma å e inte värd att verken gråta eller tänka på.

Anna och taxen Max

[aspie]
0

Är det någon som är en svag individ så är det han själv. Att bara skriva och säga en sån sak till dig visar ju hur svag och oerhört dum han är.

För det första är du inte ful utan söt och för det andra är du inte fet utan helt normal och du är definitivt inte äcklig utan en jättego tjej.

Låt dig inte tyngas ner av hans ord, Han är inte värd att ens lägga energi på.

Du är värdefull och fin lilla Snurro och det är sant.

KRAM KRAM KRAM

Emaljoh4
0

Låter konstigt! Förvånad

är du 1000000% säker på att det var han som skrev det+

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

snurro89
0

Ni är min SoL .

Tack för dem uppmuntrande orden. Det stämmer nog. har verkligen funderat över det.

snurro89
0

Till emaljoh4: Ja det är jättekonstigt funderade om det var någon annan, de var som värsta rycket. innan var han typ jätteintreserad o snäll mot mig! kanske bara för att han ville såra mig extra mycket sedan.. Vet inte..

Emaljoh4
0

#3 har du kollat upp om det verkligen var honom? typ ringt och frågat eller så,

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

snurro89
0

Oki, nej men ska göra något sånt sen

Zaphix
0

Om det nu var han, vilken tur att du fick reda på så tidigt att han var en idiot och slapp få reda på det senare!

Vilket ärkepucko..

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

snurro89
0

det är typ han.

Zaphix, Jag var helt förstörd.

Men nu är det bättre det finns elaka människor. That's it!! Tyvärr..

Zaphix
0

#9: Ja, tyvärr är det så, att endel inte kan förstå hur mycket det de säger sårar.Och att endel inte ens bryr sig om det, utan har bara fokus på sig själv.

Vad skönt att det är bättre nu.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

snurro89
0

Kram på er alla

Synd att det är en virutell värld, men tanken värmen ändå? tycker i varje fall jag!

/ mikizzz