Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 3308 ggr
Zaphix
0

Sömn köpes!

Någon som vill tjäna en slant, sälj lite sömn åt mig. Eller i alla fall trötthet.

Jag kan betala myyycket om nån ville sälja sömn till mig.

Så otroligt less på att vara uppe hela nätterna nu, och dessutom inte sova nåt på dagen. Sjukt less.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

OzzyochJag
0

Det är hemskt när man inte kan sova, jag har trötthet jag vill bli av med men tyvärr verkar den inte heller leda till någon vettig sömn.
Jag vaknar jätte många gånger varje natt istället.

HannaM
0

Oh, trötthet kan du få ett ton eller två av mig. Vill helst sova rätt igenom dagarna.

Zaphix
0

#1: Eller hur, jag önskar inget annat än att kunna sova normalt just nu. I flera månaders tid nu har det blivit otroligt lite sömn.

#2: Tack! Prcis vad jag skulle behöva. :)

Min och Dackes blogg

timmelin
0

O ditt liv påminner om filmen insomnia

hoppas det vänder

Svea-
0

jag känner oxå igen mig.min kropp kan bli övertrött men huvet bara snurrar vidare.jag sover med hjälpa av sömtabletter.har i dag fått ett bolltäcke jag ska prova nu.det enda jag vet är att jag måste lära mig somna,sova å slappna av.jag är medveten om det å kämpar för det men det e jättesvårt och det går inte att lära sig över en natt precis.

jag ska söka i fonder till en madarss och fortsätter kämpa på.

sova e ju så viktigt.

hoppas du finner en lösning.kram

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

[Fiction]
0

Samma, lika.

/Din medbrottsling i sömnlöshet

HannaM
0

Verkar ha blivit något som gick snett när trötthet och sömnförmåga delades ut. Jag har fått på tok för mycket och andra alldeles för lite. Hmm.. var klagar man?

[Fiction]
0

#7 Vi kanske kan ägna oss åt byteshandel? Flört

NaimaG
0

Du är inte ensam. Här har du en som ständigt är uppe, kan inte sova fasst min kropp är totalt utmattad och jag är hur trött som helst. Jag somnar helt enkelt inte, där är anledningen till varför sånna här sena inlägg dyker upp från mig.

dragonstar
0

Du får gärna ta lite av min trötthet, alltid trött, får alldrig något gjort och såver 14 timmar per dyng om inte sambon tvingar upp mig innan.  SÅ jag byter gärna mot lite energi.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Zaphix
0

Fast jag är trött, det är inte problemet egentligen. Är trött jämt!

Men sova kan jag likväl inte..

Min och Dackes blogg

NaimaG
0

#11 Då är vi två.

Svea-
0

NU BLIR DET OT FÖRLÅT MIG!

# NaimaG var har du fått tag på bilden på den jättefina draken?Om du kan/vill svara mig så kan du väl PM:a mig svaret så det ej blir mer OT är så här i denna tråden.KRAM

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

tarotlasse
0

Jag känner så väl igen detta och har nog provat dom flesta insomning och sömntabletter på marknaden utan ngt resultat.

Började med sömntabletter redan när jag var 12 år.

Men när  jag började medicinera med Concertan så har min sömn blivit bättre och när jag även började med att ta en Concerta vid lunch tid också blev min sömn ytterligare bättre.

Så idag tar 54 mg på morgonen och 18 mg vid lunch.

Lasse

Zaphix
0

#14: Tyvärr verkar inte Concertan hjälpa. Har inte haft såna här sömnproblem tidigare, även när jag ätit Concerta.

Förut har det mest varit att jag vaknat stup i kvarten på natten, men alltid kunnat somna i alla fall.

Men nu vaknar jag i alla fall inte hela tiden när jag väl sover, så egentligen kanske den sammanlagda sömnen är lika lång?

Min och Dackes blogg