Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettverklighetsberättelser
Läst 2356 ggr
NaimaG
0

Vad gör man på ifokus?

Har länge gått och grubblat på detta men för en tid sedan fick jag ett pm från en medlem här på iFokus, mins dock inte vad dess användarnamn var. Hur som helst så fick jag kommentaren från denna person "det är bra att du skriver att du har Aspergers syndrom så att man vet varför du är så dum i huvudet". Har inte meddelandet kvar eftersom jag raderar alla meddelanden vart efter jag läst dem.

Nu undrar jag, vad gör man om man får samma kommentar igen?

MissStorm
0

Men fy va elakt! Du är ju inte dum i huvudet för att du har ett handikapp!

Antar att man kan säga detta till någon av sajtvärdarna, dom borde ju kunna hjälpa till?

NaimaG
0

#1 Du syftar på iFokus killarna då eller?

[aspie]
0

Anmäl såna PM omgående till sajtvärlden. Såna personer ska stängas av tycker jag. Synd att du inte sparade PM:et som bevis. Hoppas du slipper fler såna kränkande meddelanden. Du är värdefull och ska inte behöva ta emot såna kränkningar.

NaimaG
0

#3 Jag minns inte vilken sajt det var från heller.

JohannaEkroth
0

Ja anmäl till sajtvärden. Prata annars med Niklas. Han är bra, tror han har barn som har bokstavsdiagnoser. Han är en utav killarna av var med och startade upp iFokus.

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

[YlvaP]
0

Men om man får ett PM så ser man ju inte från vilken sajt det är. Ta det med Niklas nästa gång eftersom du inte har PM sparat.

NaimaG
0

#6 Nej men personen skrev jag såg ditt inlägg i bla bla iFokus och bla bla…

[YlvaP]
0

Men iFokus är ju stort. Hänger inte riktigt med det du skriver. Skäms

NaimaG
0

bla bla iFokus = "sajtnamnet" iFokus Tungan ute

MissStorm
0

# 2

Ja antingen dom som startat iFokus eller någon av sajtvärdarna. Båda och borde ju kunna hjälpa till.

LenaR
0

Att skicka ett sånt meddelande till någon, det säger väl allt man behöver veta om  en människa! Skrikandes

Bry dig inte om sånt, Naima. Vad du ska göra om du får såna kommentarer igen? Tycka synd om den stackarn som kommenterar.

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

mayolica
0

Det var väligt synd att du inte minns användarnamnet och sparade meddelandet,såna kränkande personliga påhopp ska anmälas till iFokus.

När man blir kränkt genom pm och det inte är kopplat till någon sajt,så måste det bli till ifokus-killarna man anmäler.

Om man blir påhoppad på en särskild sajt är det sajtvärden för den aktuella sajten som har ansvaret,så det är i första hand dit man vänder sej. Får man inte tag på sajtvärden kan man vända sej till någon Medarbetare på sajten.  En Sajtvärd har bara ansvar för sin  egen sajt och kan inte göra något åt vad som händer på andra sajter.

~ mayolica ~

NaimaG
0

#12 Jag vet, jag är själv Sajtvärd.