Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 4450 ggr
Mymlan
0

Ta ej med shortsen *fniss*

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ta ej med shortsen om ni ska dricka alkohol på stranden.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Mymlan
0

Klicka på ladda ner fil

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

JohannaEkroth
0

*dör av skratt*

ROFLMAO = Roll On the Floor Laughing My AS Off Tungan ute

Foten i munnen

Mymlan, du har just gjort min dag! Kyss

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

LenaR
0

Hemskt ledsen om jag förstör stämningen här, men jag har svårt för förlöjligande av människor. Kunde ingen av de där hånskrattande idioterna sagt till honom istället för att stå där och filma?

Verkligen ledsen om jag är sur, men jag tål inte förödmjukelser.

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

JohannaEkroth
0

#3 Lena, han var ju så full så han hade inte en aning att de ens skrattade åt honom, dessutom kommer han inte att minnas så mycket av det dagen efter. Han hade ju redan glömt att han hade provat att sätta på sig shortsen som tröja en gång redan. Oskyldig

LenaR
0

Men filmen ligger ute på nätet…

JohannaEkroth
0

#5 I och för sig sant…. Får hoppas han inte hittar den. Oskyldig

Emelie
0

#5 Får man inte skylla sig själv lite om man dricker sig så full så man tappar förståndet?

Det går att jämföras med att någon kör full, och råkar köra på en annan människa. Ska det inte vara hans fel då bara för att han är full, även fast det är han själv som bestämt sig för att hälla i sig all dricka?

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Zaphix
0

#7: Fast skylla sig själv tycker jag nog är en aning elakt. Man måste väl ha rätt att göra misstag, inräknat dricka för mycket och skämma ut sig, utan att andra ska lägga upp det till allmän beskådning pånätet?

Att jämföra det med rattfylla blir lite skevt, skillnad på att skämma ut sig och köra ihjäl en annan människa.
I det här fallet handlar det om att folk vill ha roligt på någon annans bekostnad, inte att döma någon för rattfylla och vållande till annans död.
Ingen bra jämförelse alls faktiskt.

Håller i övrigt med LenaR, sånt här är inte roligt. Visst kanske det är roligt att titta på när man ser det i verkligheten, men att lägga ut det på nätet för att alla andra ska skratta åt det är inge snällt. Saker som hamnar på nätet ligger gärna kvar där hur gärna man än vill få bort det..

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

timmelin
0

Ja tänk om internet funnits i bredare form på 80 talet. Var ute på disco med maken och in kommer en tjej, rejält full.

Med kortkort kjol och inga trosor på sig. Alltså hur vet jag nu det.

Jo tjejen vägrade att ha kjolen över höfterna, hon hade sonika kjolen uppåt istället för neråt. Vakterna sa till henne, men hon var nog exabionist eller något för hon ville visa upp sig.

Visst säger dom att när alkoholen kommer in så går vettet ur. Men ändå

Zaphix
0

Jag har gjort många dumma saker med alkohol i kroppen när jag var yngre, totalt oansvarigt och dumt, men hade någon lagt upp video på mig hade jag blivit flyförbannad.

Bara för att en person beter sig dumt rättfärdigar vdet inte andra att bete sig illa. I det här fallet, liksom överallt i livet, så behövs nog den gyllene regeln tillämpas.

Min och Dackes blogg

Emaljoh4
0

Det behöver inte vara förlöjligande heller… Det kan vara en rolig grej helt enkelt.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Zaphix
0

#11: Skulle du tycka det var en rolig grej om du var mannen i filmen och alla skrattade åt dig?

Min och Dackes blogg

Emaljoh4
0

#11 Ja, det skulle jag. Och nej, jag är inte ironisk. Skulle nog tyckt det var rätt humoristiskt och pinsamt, men ändå roligt. Skrattar du aldrig åt någon? Man kan skratta MED någon utan att skratta ÅT någon-.

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

NaimaG
0

Kan tyvärr inte se det roliga, har inte facebook så jag har inte tillgång till videon.

LenaR
0

#13 Det har du iofs rätt i. Jag uppfattar inte filmen som att de skrattar med mannen, så jag blir bara illa berörd.

#14 Det är en man som försöker ta på sig ett par shorts som en skjorta, flera gånger, och han fattar inte vad som är fel. Om en komiker hade gjort det som en sketch hade jag skrattat ihjäl mig.

NaimaG
0

#15 Jag skrattar av att bara läsa det du skrev. Skrattande Åh vad jag hade velat se det. Tungan ute

JohannaEkroth
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Vassegod Naima. Foten i munnen

JohannaEkroth
0

Ahahhahahha det är en extended verision med en lika korkad kille som ska hjälpa honom ta på shortsen sen…. Gissa vart?!

NaimaG
0

Stackars människa.

JohannaEkroth
0

#19 Typ. En del har det svårare än oss. Förvånad

NaimaG
0

#20 Jo men han var ju full. Tungan ute

timmelin
0

Jag hade också faktiskt skrattat åt mig själv. Om jag hade varit honom Tungan ute

Är inte det att ha bra självkänsla, att kunna skratta åt roliga och knäppa saker man gör själv. Eller hur?

LenaR
0

Jag kan inte skratta. Jag ryser över alla filmer och foton som dyker upp på nätet. Om man själv skrattar åt sina fadäser och lägger upp filmer är väl en sak, men att hänga ut andra, nej. Det är ett övertramp. Alla människor har inte samma drift att lämna ut sitt privatliv.

timmelin
0

Där säger du faktiskt sanningens ord. Gränsen mellan mobbing och bara ha skoj på andra människors bekostnad är faktiskt hårfin.

Men min spontana känsla är att hela jag skrattar rejält åt detta. Tror dessutom att gubben skrattar i slutet när den andra gubben har hjälpt honom och dom kommer på att det är ett par byxor.

Så jag tror gubben har koll på sig själv

LenaR
0

#24 Vi får hoppas det! Glad