gillar ni spel?
Gillar ni kortspel, sällskapsspel?
Gillar ni mobil/tv spel
Jag älskar allt sådant när jag väl sätter igång.
Lägger jag idioten i patians så får jag säga till mig inombords att sluta.
Spelar dock för lite, blir bara på mobilen. Den får mig att koppla av. särskilt typ tetris och sådant.
Och tv spel i plattform, eller wii
älskar också att spela kubb, boccia, krocket, mini golf.
Blev jätteglad då jag hörde att vi ska spela minigolf nästa gång på personalmötet. Jag vinner 
Jag älskar spel!
Har spelat mycket kortspel, alltså samlarkortspel som Magic och WoW Trading Card Game. Det har jag nördat mycket i tidigare.. :)
Och sällskapsspel är också roligt, speciellt strategispel, Risk är klart det roligaste spelet. Men gillar också mer hack'n slash sälsskapsspel såsom Descent, där man springer i en grotta, dödar monster och får skatter. :)
Är roligt med spel där man samarbetar istället för att motverka varandra.
Jag älskar rollspel också, alltså tärningar och papper. Så sjukt roligt, dock inte spelat på länge av olika orsaker. Gillar där mest framtida spel, typ cyberpunk och neotech. Men även fantasy är roligt, Eon och Rolemaster är det jag spelat mest.
Och datorspel.. Jag spelar inte alls mycket sånt längre, blir alldeles för beroende av det. WoW spelade jag alldeles för mycket i gymnasiet, blev väl lite väl mycket skolk pga. det.. :)
Även spelat det mycket efter gymnasiet i perioder, men nu har jag lagt ned helt. Sönderspelat tror jag..
Nördat sönder många andra spel också, rollspel mest, Baldur's Gate, Diablo 1 och 2 och en massa andra.
Just nu spelar jag bara Spore, ett spel där man utvecklar varelser ifrån amöbafasen i vatten till högutvecklade planeter. Helt klart det mest välgjorda och välgenomtänkta spelet som gjorts.
Ehh.. Ska nog sluta nu. Jag är nog rätt nördig ändå.. Fast bara lite.
"All I really need to know, I learned from gaming." :)
Ja, jag älskar att spela de flesta spel och kan bli riktigt fast i det. Nu har jag inte spelat på ett tag men det kommer säkert tillbaka
Kortspel så är det vänd tian som gäller.
Sällskapsspel Monopol.
Dataspel så blir det sims3 eller djursjukhuset.
TV-Spel så blir det på nintendo WII Avatar eller Prince of Persia, Nintendo 64 Castlevania, Play Station blir det Driver eller Lord of the Rings.

Jag alskar puzzel- och strategispel! :)
Pa datorn/telefonen sa spelar jag Bookworm, tetris, 3-D tetris, Q-blox, monopol, World of Goo och Machinarium.
// Amanda
oja, jag älskar spel. Nördar Zelda skaligt grovt kan man väl säga 

Ja, mina mobilspel går varma, spelar ett oninespel och så Guitarr hero på XBOX360. :)
just nu är jag galen i jewel quest 2 på mobilen. livsfarligt spel när det gäller att fastna.
Har ni testat??

Jag älskar nästan alla spel :D Men mest blir det sims 3 och harpan :) Harpan kan jag sitta i timmar och spela hehe förstår inte det riktigt. Men annars så har jag perioder då jag kan spela wii i flera timmar :) Då får man ju röra på sig lite :P Lr ja vissa spel iaf hehe :)
jo det är roligt med spel men jag blir så lätt frusterad o när jag har lurat ut hur spelet fungerar så tröttnar jag så det blir lite hoppande fram o tillbaka mellan spel
det enda spel som hållit mig i järngrepp är WoW spelat i 4 år nu o jag är riktigt chockad över att jag inte slutat tidigare
mobilspel spelar jag oxå en del och då blir det främst lugnande spel som Tetris och Mahjong
vanliga brädspel kan oxå va kul dock är det sällan nån som vill spela med mig men där är favoriten Kinaschack

Oooh, kom just ihag nar jag var helt beroende av att spela Kungen pa mammas och pappas dator! Hade ett excel-dokument dar jag fyllde i vilka spel jag klarat. Spelade dem i ordning, fran 1, sen 2, sen 3 osv. Gick inte vidare till nasta spel forrens jag klarat det innan sa vida jag inte hittat flertalet kallor pa internet dar det faststallt att spelet var omojligt att losa. Tog mig upp till 3227 tror jag det var innan jag flyttade hemifran och skaffade min egna dator - utan Kungen!

// Amanda
Jag ääääääääääälskar sällskapsspel!!!!!!!!! 

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Gillar spel till en viss gräns, dvs att jag kan bli besatt av ett spel ett tag men tröttnar sen.Tv-spel har jag oftast inte klarat av, bara om det varit fart å fläkt,men annars gillar jag trivial pursuit och kalaha,tetris i perioder likaså harpan.