Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 3310 ggr
NaimaG
0

Överlycklig!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min man har gjort min vardag till perfektion. Eftersom jag har tjatat i flera år på att jag saknar en keyboard så himla mycket och allt vad musikintresset heter fick jag idag min lite tidiga födelsedagspresent nämligen en Casio CTK-5000 Keyboard med medföljande notböcker samt tillköpt stativ, pedal och hörlurar. En mycket dyr present.

Utöver detta fick jag också två maskar, 26 cm långa stressmaskar köpta på Teknikmagazinet här i stan och fler skall jag få så jag har en i varje färg. Tungan ute

Jag är överlycklig!!!

NaimaG
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kalla mig lite larvig men mina maskar måste ju ha ett namn så den rosa fick heta Maskelina och den gröna fick heta Maskot.

Emaljoh4
0

Haha, vad gulligt gjort! Skrattande

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

igorflickan
0

Så söta… stressmaskar… vad är de till för?

Eller är de bara söta?

NaimaG
0

#3 De är stress saker lite annorlunda och mer effektivare enligt mig än stressbollar.

igorflickan
0

Ska man liksom klämma på dem?Obestämd

NaimaG
0

#5 Japp, precis som du gör med en stressboll.

Zaphix
0

Du verkar ha en sån underbar man! :)

Han verkar alltid försöka göra sitt bästa för att du ska ha det bra, du är verkligen lyckligt lottad! :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

NaimaG
0

#7  Ja jag får presenter var och varannan dag. Är det inte smycken så är det blommor, datortillbehör, nya objektiv till kameran som han köpte förra månaden åt mig, spel till tv-spelet exempelvis Avatar som han kom hem med till mig, cd-skivor, astronomi saker, böcker…. ja allt som hör till mina intressen. Han kan även köpa saker till hunden just för att hunden och jag ska ha mer att göra tillsammans som tex frisbeen han köpte och dragselet. I julas fick jag en stereo med 160gb hårddisk dit jag kan lägga all musik jag tycker om och bara njuta av ljudet.Skrattande

Nu planerar han på att köpa Archos 5 Android samt ett krafftigt teleskåp åt mig.

[Tassy]
0

underbart! Grattis i förskott också Glad

MichaelE
0

Klart man ska skämma bort dig liteFlört

Maskarna är dock hur läckra som helst