Boktips & Sajttips
Ville tipsa om Gunilla Gerlands nyaste bok "arbeta med Aspergers Syndrom" Har köpt den på www.pravus.se och den är jättebra och nått jag rekommenderar tex. till skolan och pedagoger!
Sajten Unika Föräldrar >> skulle jag vilja välkomna er till, har en facebook grupp ansluten till den också i menyn.
Läs gärna och kommentera, är det nått ni anser helt "galet" så meddela gärna mig men på ett schysst sätt, för denna sajt är min och kompisen och vi ville dela med oss till andra unika föräldrar där ute som precis som oss får kämpa för våra barns rättigheter!
Tack…
Den boken vill jag också ha men har inte råd tvärr. Får vänta tills den kommer till bibblan
men du kanske kan söka fondmedel för att köpa den? Hade du bott nära mig hade du fått låna den :) den är jättebra!
Den kommer nog snart till bibblan, du kan alltid fråga annars om dom kan in den :)
//Mia
Jag frågade på bibblan häromdan. Hon trodde den skulle komma in. Får väl hoppas på det
Bra…då gör den nog det! :)
VÄLKOMNA TILL SAJTEN UNIKA FÖRÄLDRAR!
kika in och se nyaste inlägget…är du en person med jävlar - anamma - vilja och äventyrslystnad?
Hett tips, besök sajten och läs, kanske nått för just DIG!
Länk i första inlägget här ovan…