Vet alla vad som ska göra...
Jag sitter hund och hästvakt hemma hos min dotter ute på landet och trivs. Ska snart åka och handla lite gott till mig själv sen blir det väl lite småpyssel och städning, tvättning och diskning för att hjälpa till lite.
Glömde ju… TREVLIG MIDSOMMAR till dig också och puss och kram 
Puss och kram aspie!
Och hoppas du får trevligt med hundar och hästar, djur är bäst! 
Tack Mysan och ja, djuren är BÄST 

Jag ska nog inget särskilt, men jag firar ofta högtider själv så det är inget nytt. Jag har (förstås) glömt köpa hem nypotatis, så jag ska snart tvinga mig till stan. För klassisk sill och potatis ska jag iallafall ha!
Annars gör jag inget speciellt i midsommar. Vilket iofs inte beror på att jag håller mig undan från folk, men jag blir sällan inbjuden nuförtiden till andras firande. De flesta andra är upptagna en sån här helg, så jag vill sällan störa med att fråga om jag får vara med eller bjuda dem hem till mig.
Det blir middag med föräldrar och bröder, jag och mor får laga. Såklart. För övrigt lär det väl inte bli så mycket då.
Glad midsommar på er! 
Svärmor är min "frontal lobe". Jag har 4 maträtter att ta med och en tid att komma. Känns bra.
firar hemma med närmaste släkten. och dom jag älskar i den.
blir stekt salt sill, stekt lök, gräddsky och potatis, jordgubbar och glass, och så grillat på kvällen
blir femkamp, tipspromenad ( kan ju läsa om detta i min andra artikel
).
och så grillning på kvällen
jag kommer bli en toppendag
glad midsommar på er alla
Hunden och jag ska till en kompis och fira tillsammans med henne och tre kompisar till. Vet inte riktigt hur roligt det blir, rätt less och nere just nu, men blir väl där en stund iaf.
Sedan ska hunden och jag sova hemma hos mamma och pappa, fast de är inte hemma, men skönt med ett stort hus att vara i iaf. :)
Tänker inte göra något särskilt. Det blir väll att jag sitter här hemma i lägenheten för mej själv,om det inte blir regn går jag nog nån runda ner på stan senare på kvällen och tittar lite på allt som händer där.
~ mayolica ~
Ja själv vet jag fortfarande inte, men har iaf en kompis här långväga ifrån. Men nånting hittar vi på.
Hoppas ni får jättetrevligt allihop! Kram