Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 2611 ggr
Anna4077
2010-05-01 03:25
0

Ensam

E de bara jag som spenderar mycke tid ensam? både utan kärlek och vänskap. har detta någon gång lett till tillfälliga och obetydliga sexuella kontakter som islutändan inte blir så obetydliga,, som leder till mer ensamhet, sexuell utnyttjande? är jag ensam?

ADD flicka 21

Anna och taxen Max

Vivalafrance
2010-05-01 08:25
0

Påminner mkt om mig i yngre dagar,

[aspie]
2010-05-01 11:31
0

Nej, du är inte ensam ..

Zaphix
2010-05-01 12:08
0

Är som dig numera, väldigt mycket ensam och har tagit avstånd ifrån de kompisar jag har.
Känner igen mig i ensamheten, men inte i sexuella kontakter i alla fall.

Sjukt less på att vara ensam, men att umgås med folk kräver energi jag inte har, och av all ensamhet har jag utvecklat social fobi. Mycket lyckat..

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

miniimee
2010-05-01 13:57
0

Jag är väldigt ensam.Nu mer än någonsin under livet, orkar ej och har ingen lust att träffa vänner(de få jag har kvar)…det där sexuella känner jag igen från yngre år….inget jag minns med glädje direkt…så nej, du är inte ensam…

Anna4077
2010-05-01 16:27
0

trodde de bara va jag. inget att göra ensam på helger..

vet inte vad jag ska skriva. blir bara rörd att veta att fler känner som jag.

Anna och taxen Max

crix
2010-05-16 00:23
0

Du är ensam om du känner dej ensam. Det känner man själv. I perioder i livet kanske man VILL vara ensam. Behöver det. Man avgör ju sånt själv.

NaimaG
2010-05-16 01:23
0

Jag kan få en ensamhetskänsla ibland men jag trivs ensam och orörd som jag är. Jag utsätter mig gärna inte får den stress umgänge kan medföra då stress bådar mer problem än det gör nytta för min del. Jag nöjer mig med den lilla familj jag har och mina djur. Ensamhet känner vi nog alla någon gång men man är inte mer ensam än vad man gör sig.

timmelin
2010-05-16 11:32
0

Kan känna mig ibland ensam i min tvåsamhet. Kan känna mig ibland ensam mitt ibland vänner.

Men det hoppar från dag till dag.

Skulle aldrig orka ha folk omkring mig som jag umgås med som jag inte tycker om.  Har ibland en känsla av att folk hatar mig och jag förstår inte varför. Rynkar på näsan

Anna4077
2010-06-30 02:14
0

#8 samma här. därför svårt att fatta hur jag lyckats få en pojkvän nu runt omkring. har svårt att acceptera allt sånt.

hatar verkligen att gå runt å vara ledsen när jag igentligen är jätte glad. hatar att vara så jäkla osäker som jag e. vill bara kunna göra saker å vara blad folk utan att verka efterbliven. vet att de e jag som dömmer mig hårdast men va hjälper de när de e jag som står där å blir dömd?

Anna och taxen Max

coffee-girl
2010-06-30 12:17
0

Jag har ensamhetskänsla ganska ofta, jag behöver sällskap. Men jag måste ha nån form av intellektuellt utbyte om jag ska orka umgås en längre tid utan att bli stressad och helhispig. Men jag behåller ändå kontakten eftersom det känns hemskt att vara ensam.

Sex…? Ska vi knappt prata om, det är just nu ganska obefintligt.Rynkar på näsan Den ende som för tillfället vill ha sex tillhör den sorten som gör mig helhispig, så jag har hittills sagt ne till annat än en småhångel. Det har jag gått med på för att jag behöver en kram ibland.