Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 2902 ggr
Sweetelle
0

KRAM TILL ER ALLA!

Jag kommer och går här och ni finns alltid. Jag är så glad att Bokstavsfolk finns och varje gång jag är på andra forum så inser jag hur bra stämning vi faktiskt håller här. Kram till er alla!

//Elva

[aspie]
0

Håller med dig om det Elva och kramar tebaxGlad

Mysan59
0

Kramar tillbaka Glad

[Linsenhejhej]
0

Kram! Skrattande Kyss

coffee-girl
0

Kram själv! Du har så rätt, vi behöver varandra! Kyss

sighni
0

Jag håller med ElvaHax om stämningen. Den är mycket bättre här än på många andra forum. Det verkar vara ovanligt trevliga människor här! Tack för det!

NaimaG
0

Håller också med om stämningen men det kanske beror på att vi förstår varandra då vi alla har någon/några liknande egenskap/er oavsett funktionshinder.

Mysan59
0

#6 Ja så tror jag också att det är. Vi har något gemensamt. Men som sighni säger, på vissa sajter är dom helt förjäkliga mot varann.

Men det är skönt att det inte är så här Flört

NaimaG
0

#7 En del sajter får man också sig sina pannor varma just för att man är funktionshindrad på den sajten, jag är en av dem som fått det Skrattande. Inte nog med det så blir man dumförklarad också. Jag ogillar att en del (inte alla) medlemmar tänker funktionshindrad=kan ingenting.

[TuvaLiv]
0

Kraaaaaam Skrattande

timmelin
0

Kram tillbaks.

Ja jag håller med dig. Hoppas ibland att man kan ge råd ( jag försöker iallafall :) )

och att man får råd ifrån er, som själva har erfarenhet genom era barn, genom er själva osv.

Kram

jevilkanibel
0

Jag kramar mig hårt själv, kramar allt vad jag håller i.

Hårt är allt vad jag önskar inte ska vara hårt.

Kallt och kantigt är det så in i helvetet och så meningslöst.

bakteriehärden har fått utbrytare med olika namn liksom.

timmelin
0

vi finns och stödjer varandra

lycka till

[mossquinnan]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill med ge en kram tebaxGlad

Det är sommar men den där lyckokänslan vill fasiken inte infinna sig tyvärr..

sighni
0

#7 Ja det har förvånat och bekymrat mig.

#11 Ditt inlägg bekymrar mig. Hur är det fatt?

#13 Sommar behöver inte betyda lyckokänsla. Det har inte så mycket med årstiden att göra. Jag hoppas du ska må bra oavsett årstid.

[mossquinnan]
0

Tack sighni det värmde..likaså att du snappade upp *jevilkanibel..Läste inlägget och nu efteråt skäms jag för att jag inte själv frågade henneSkäms

Svea-
0

KRAM PÅ ER ALLA…

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.