Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 2687 ggr
NaimaG
0

Tack kära ni.

Jag vill bara skriva till alla er här inne att jag kommer lämna iFokus helt och hållet och lägga det bakom mig. Anledningen är alla påhopp jag får från den ena sajten efter den andra. Min sajt ligger nu som värdsökande och jag har redan meddelat Niklas so it's for real this time.

Jag vill dock innan jag går tacka er alla för allt det stöd ni gett mig och all den kunskap vi delat sinsemellan. Ta hand om er och kämpa på.

Kramar
Naima

MichaelE
0

Gråter

LenaR
0

Nej, så sorgligt! Gråter

Jag hoppas att du ångrar dig och kommer tillbaka. Jag kommer sakna dig.

Kram tillbaka!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

[aspie]
0

Förstår ditt val Naima. Jag har själv varit nära att sluta på iFokus några gånger. Hoppas ändå att du skulle kunna vara kvar här hos Bokstavsfolk i varje fall

Sweetelle
0

Säger som Aspie. Attityden är kall och hård på många ställen, så jag förstår dig verkligen. Hoppas dock ändå att du väljer att stanna här på Bokstavsfolk om det ger dig något. Känner du däremot att det tynger dig att vara här med (pga historiken) så tycker jag du fattar helt rätt beslut. Kram och tack för allt du gett oss!

Kram Elva

coffee-girl
0

Gråter Jag kommer att sakna dig, men förstår ditt val. Attityden på vissa iFokus-sajter är hård. Men jag vill säga:

TA HAND OM DIG!

Och så vill jag ge dig en stor kram!

Coffee-girl

NaimaG
0

jag har ganska många just nu som försöker övertala mig att stanna runt om på iFokus.

Sweetelle
0

#6 Gör det inte om du mår bäst av att lämna, jag vet av erfarenhet att det kan vara bra att gå vidare ibland. Inget hindrar ju att du kommer tillbaka senare. Ta ett långt brejk och återkom OM du nångång själv behöver, inte för att  andra vill. Ibland måste man skaffa sig lite perspektiv genom att lämna vissa sammanhang.

Kramar och lycka till i din framtid!

NaimaG
0

#7 mm där sa du något. Det kan vara en idé och nya krafter skulle jag behöva dva ha en break från iFokus och lägga fokus på annat dock kommer jag ta bort mitt nick och återkommer jag så är det i annat namn tyvärr dock talar jag då om för alla vem jag är.

Sweetelle
0

#8 Låter som en bra idé!

NaimaG
0

Jag blir nog kvar ändå men min aktivitet på iFokus kommer sjunka. Vid turbulenta dagar insjuknar jag direkt så för att inte riskera inläggning på vården behöver jag dra mig bakåt men jag finns här så ni vet.

Mymlan
0

När jag mår som värst så brukar jag bara vara på iFokus för läsa, skriver knappt ngt då. Ibland läser jag knappt bara kollar om ngn svarat i de trådar jag skrivit eller har skrivit i..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Mirjami-78
0

Vi alla är olika och ska bli acepterade för den vi är!! Det är mycket viktigt!!!Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool