Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 2756 ggr
Emaljoh4
0

Här är fler frågor

Jag vill också skriva lite frågor, så som HannaM gör. Hoppas någon vill svara! Skrattande

Om du fick välja en (1) fråga du absolut INTE vill svara på, vilken fråga är det? (Man behöver inte svara på frågan man inte vill svara på om man absolut inte vill.)

Om du äter flingor/mûsli, vad föredrar du, fil eller mjölk?

Hur gammal var du när du fick din första mobil?

Vad är din favorithundras som du tycker är perfekt på alla sätt och vis, men som du inte kan köpa? (Hundrasen är kanske kräver för mycket aktivering, pälsvård eller liknande, eller så passar den inte din personlighet.)

Börjar du bli less på alla "fråg-trådar"?

Vad är din favorithamburgare på mc´donalds?

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Emaljoh4
0

Om du fick välja en (1) fråga du absolut INTE vill svara på, vilken fråga är det? (Man behöver inte svara på frågan man inte vill svara på om man absolut inte vill.)

Oj, jag vet inte.

Fil oftast

När jag var 12 år ungefär

Vad är din favorithundras som du tycker är perfekt på alla sätt och vis, men som du inte kan köpa? (Hundrasen är kanske kräver för mycket aktivering, pälsvård eller liknande, eller så passar den inte din personlighet.)

Border Collie är riktigt fina, men har inte möjligheten att ha en sådan nu.

Nejdå. :)

Äter inte så ofta på donken, men äter oftast cheeseburgare. (:

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

coffee-girl
0

Det var svårt. Jag kan nog svara på de flesta frågor, det beror på vem som ställer den. Och i vilket sammanhang.

**Om du äter flingor/mûsli, vad föredrar du, fil eller mjölk? 
**

Fil, helst smaksatt med vanilj och nån frukt. Eller øresundsfil som nästan bara finns i Skåne.

34

Vad är din favorithundras som du tycker är perfekt på alla sätt och vis, men som du inte kan köpa? _(Hundrasen är kanske kräver för mycket aktivering, pälsvård eller liknande, eller så passar den inte din personlighet.)
_

Jag gillar inte hundar, så jag har ingen favorithundras.

Nä, inte än!

Chicken mc nuggets, som inte är burgare. Mc Feast om det måste vara en hamburgare.

[Tassy]
0

Ingen aning..

Fil.

Minns inte, 12-14 nånting?

Dobberman. Hindren består av plats, ekonomi och ovillig karl.

Nä.

Jag har inget val, jag får bara äta mc feast på grund av allergier.

LenaR
0

Jag gillar inte alltid att prata om sex. Det ska verkligen vara på mina villkor, annars blir jag bara generad.

Äter inte flingor. Men skulle föredra fil.

Hmm… 31-34 nånstans.

Jag älskar afghaner. De är så självständiga. Men jag är inte bra på hundar alls, jag är inte så hierarkisk som hundägare måste vara.

Inte än!

Bojkotta McDonalds!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

LinaIsabell
0

**Om du fick välja en (1) fråga du absolut INTE vill svara på, vilken fråga är det?
**Beror på vem som frågar. :)

**Mjölk

**Hur gammal var du när du fick din första mobil?
**Jag var nog 10.

**Vad är din favorithundras som du tycker är perfekt på alla sätt och vis, men som du inte kan köpa?
**Alaskan huskey/Sibirian huskey. På grund utav aktiveringsbehovet mestadels. Och Japansk spets, mestadels på grund utav att jag inte vill ha hund. :)

**Börjar du bli less på alla "fråg-trådar"?
**NEJ!

**Vad är din favorithamburgare på mc´donalds?
**Har ätit där 1 gång, och det var det äckligaste jag någonsin stoppat i min mun (överdrivet), så ingen. Jag ogillar starkt Mc Donalds.

Zaphix
0

Om du fick välja en (1) fråga du absolut INTE vill svara på, vilken fråga är det?

Frågor på nätet om min adress, telefonnummer eller personnummer.. :)

Väldigt sällan fil, försöker att äta så lite från djurriket som möjligt, så soyghurt oftast.

13

Vad är din favorithundras som du tycker är perfekt på alla sätt och vis, men som du inte kan köpa?

Jag har ju en Cavalier, mälskar den rasen, men skulle aldrig köpa en igen pga. rasbundet hjärtfel som är väldigt vanligt. Har för jobbigt med den sjukdomen med min hund.

Annars är väl schäfer den ultimata rasen till det jag vill hålla på med, men jag är inte tillräckligt tuff och konsekvent för det. Så en sån blir dte inte.

Bevisligen inte, då skulle jag inte svara i dom. :)

Äter inte där, vill inte stödja köttindustrin.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

HannaM
0

Ingen aning, hmm. Ställ frågorna så får vi se om jag svarar eller inte=)

Yoghurt=p Men annars fil

Ingen som helst aning, 12-14 kanske?

Lundehund, vill inte ha spetsraser tillsammans med illrarna

Nope=)

Äter inte kött, klarar inte bönor så äter jag där är det deras fiskburgare som för övrigt inte är speciellt god. Hur svårt är det att lägga sallad på den enda fiskburgare dom har?

Cochon
0

**Om du fick välja en (1) fråga du absolut INTE vill svara på, vilken fråga är det?
**Hmm *funderar* 'Vad tänker du på?' Svarar aldrig på en sådan fråga, för mina tankar är mina. He he :P

**Inget av det, skulle föredra youghurt.

**Hur gammal var du när du fick din första mobil?
**Hmm, mins inte riktigt, men kanske 11-12år gammal kanske. Var sen med att skaffa mobil då jag inte ens var intresserad av en. :P

**Vad är din favorithundras som du tycker är perfekt på alla sätt och vis, men som du inte kan köpa?
**Pitbull, helt klart. Min mor litar inte på hundar alls, så att skaffa en hund får jag vänta med tills jag är gammal nog att hon inte ska bo med den. :P Dess utom älskar jag rasen eftersom den tål något så man kan leka med den, utan att vara rädd att det händer något med hunden. :P

**Börjar du bli less på alla "fråg-trådar"?
**Nix, dem är ganska roliga ^^

**Vad är din favorithamburgare på mc´donalds?
**Vill inte äta på Mc Donalds och speciellt inte hamburgare. Så ingen :P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

[aspie]
0

Vet inte riktigt hur du menar, men de frågot du ställt här svarar jag gärna på

Fil tror jag

i fyrtiårsåldern haha

Vad är din favorithundras som du tycker är perfekt på alla sätt och vis, men som du inte kan köpa? (Hundrasen är kanske kräver för mycket aktivering, pälsvård eller liknande, eller så passar den inte dinpersonlighet.)

Tibetansk mastiff

Nej, det är ganska roligt tycker jag

HATAR all mat på mc´donalds. Det luktar ruttet!

[Linsenhejhej]
0

Om planeten mars skulle få en jordbävning, skulle det kallas för marsbävning då?

Om jag äter flingor, föredrar jag mjölk. Däremot filmjölk om jag käkar müsli, annars suger müslin åt sig all mjölk snabbt som en vinthund kan springa.

13 år.

Det finns många hundraser som jag vill ha men som är olämpliga för mig! Hamiltonstövare, de är så otroligt vackra, har perfekt päls och bra kroppsstorlek. Men jag håller inte på med jakt.
Siberian husky och Alaskan malamute vill jag jättegärna ha, men jag tror inte att jag kan ge den tillräckligt med motion och dylikt.
Border collies kräver väldigt mycket stimulans, och bör bo på landet.
Afghaner är supercoola, men har lite för mycket päls för att jag ska orka med.
Whippeten måste få springa av sig väldigt mycket för att må bra, och jag vet inte om jag kan se till att den får det.

Börjar du bli less på alla "fråg-trådar"?'

Är det ens möjligt? Jag älskar frågor. Glad

Jag minns inte vad den heter, men är inte så förtjust i Mcdonaldsmat ändå.