Filmtips: Ben X
För någon dag sedan så såg jag slutet på en film som heter Ben X. Jag vill se filmen igen, tyckte Lina (syrran) sa att det går imorgon 11.30 på någon kanal. Hon kanske kan säga vilken och exakt när, jag har inte så bra minne!
Här är recensionen:
Ben är autistisk och livet är inte enkelt. Världen stormar in med intryck och det är svårt att lära sig hur man beter sig som alla andra. Inte blir det bättre av att två bråkstakar i skolan ständigt hackar på honom. Men det finns en värld där Ben inte är lägst i hierarkin, utan en level 80 krigare med respekt, och där i onlinespelet Archlord har han alltid en vacker följeslagerska vid sin sida.
Någon som sett denna film?
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Har inte sett den, men jag letade på DN, och den går visst just nu. Det fanns flera repriser.
http://www.dn.se/kultur-noje/tv-guiden/?txt=ben+x&externId=http%3A%2F%2Ftv.dn.se%2FTabla%2Fsok.asp
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Typiskt att jag inte har den kanalen då 
#2 dEn borde ju komma på någon av de "vanliga" kanalerna också någon gång! ;o
#3 Får hoppas det
Jag har aldrig sagt att den kommer i morgon kl. 11.30! Haha. Jag sade att den kommer den 17 augusti kl. 10.30.
På Canal+ Drama.
#5 HAHA, okej… Mitt minne är bra, men extremt kort! 
O jag har inte heller den kanalen men blev jätte sugen på att se denna film. Så jag kollade på min voddler på datorn. Och den finns att se gratis där.
Har ni voddler så kan ni se filmen där just när ni vill :) ( bara ett tips) dessutom har voddler många filmer gratis. Det visste ni väl om och att man inte behöver betala ett dugg för den filmtjänsten.
Kanonbra va :)
Vad är voddler? Har hört talas om det, men jag vet inte vad det är! 
Är det som Spotify, fast med film?
Ja precis. :) En del filmer är gratis och en del kostar pengar. Finns massor faktiskt som är gratis :)
Okej.. 
Hur får man Voddler?
o det var maken som fixade både voddler och spotify till vår dator. Jag har ingen koll. Vet bara att vi inte betalar någonting för något av det.
Kan höra med honom ikväll när han kommer hem ifrån jobbet. Men vet bara att det är gratis tjänster.
Kanske någon annan här inne kan hjälpa dig med hur man får det tidigare annars återkommer jag till dig.
#11 Okej. 
Jag har spotify, men man måste få en inbjudan för att få det .. men vet inte om man måste det med voddler.
jo jag tror nog att det är likadant. men ska ta reda på mera
Har man bredbandsbolaget så har man voddler som förövrigt är riktigt bra. :)