Fått min diagnos!
Då har jag fått min diagnos som blev ADD. Har ju misstänkt att det var något så jag blev ju inte direkt chockad. För ca två veckor sedan fick jag praktik på ett ställe som heter delta där jag ska vara till augusti och sedan får man se vad som händer. Har genom arbetsförmedlingen fått en bra syo konsulent som ska hitta ett anpassat arbete till mig där jag kan få en liten längre introduktion och det känns väldigt bra. Ska även få en remiss till en psykolog och prata lite om alla mina funderingar. Frågade läkaren som gav mig svaret på utredningen om medicin men hon sa att om jag nu får ett anpassat arbete, samtal med psykolog och ska även ansöka om aktivitetskort så tror hon inte att det inte behövs men behövs det kan jag ta upp det men min psykolog när jag får tid till henne/honom
Kram
Grattis! Välkommen till gänget! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Grattis! 
Grattis och välkommen i gänget säger jag oxå 
Instämmer med övriga och säger grattis och välkommen! 
Grattis!
Hej,
Fick min diagnos för en vecka sen ADD blev inte heller förvånad… de var väntat. Men har sen en vecka börjat med medecin, tycker att de känns bra, har mått skitt med återkomande ångest och depretioner, samt alltid haft svårt att kocentrera mig, har inte heller kunnat jobba heltid, även haft svårt att hantera när de händer för mycke på en gång har många gånger fått höra att jag är trög och omständig när jag ska berätta nåt…. som nu men känns otroligt bra och hittat detta forum, där man kan pratta av sig och hittar andra som man känner igen sig i
Grattis och välkommen in i gänget säger jag med.

Jag instämmer med övriga. Det verkar ha löst sig bra för dig
.
Tack
Jo till slut har de löst sig men de har tagit några år att få till en utredning… de har inte trott på mig… har väl inte själv riktigt vetat vad som vart
fel på mig, men de var mycket lätare när jag kunde söga att jag tror jag har ADD och sen varit sjukskriven för depretioner av och till de senaste åren… men nu kan de bara bli bättre