Kontrollera min ilska
Jag försöker sluta äta mycket socker, men jag blir så arg. Jag har börjat snusa en massor, förut tog jag bara en snus när jag var riktigt förbannad och då hjälpte snus direkt och jag kände mig typ hög och somnade direkt.
Men nu snusar jag varje dag och utan snus blir jag galen = beroende förmodligen. Men jag tror detta går över när jag börjar skolan och får annat att tänka på.
Jag har förmodligen ADHD och väntar på utredning men det tar ju en evighet för dem älskar att plåga oss eller nåt.
Jag behöver hjälp att kontrollera min ilska, när jag blir arg glömmer jag bort allt jag gjort och sagt och kan vakna upp i min säng och undra vad fan som hände. När jag bråkat med folk måste jag fråga mina andra vänner vad som hände och alla detaljer flera gånger så att jag kommer ihåg, ibland har ingen annan varit med och då har det hänt att jag gått fram till ngn jag nydligen bråkat med och undrat varför den är sur på mig. Pinsamt.
Just nu är jag irriterad över en skitgrej och det riktigt kliar i mina handleder och jag vill bara slå sönder något och skrika.
Sen är jag orolig över skolan, det har hänt flera gånger att jag börjat skratta och gråta samtidigt för jag inte kunnat koncentrera mig och så har jag ramlat av stolen och legat på golvet utmattad som en 5åring. Läraren tror jag är dum i huvudet och skäller på mig och jag har bråkat med en av mina lärare så hon började gråta, jag minns ingeting vad jag sa. Jättepinsamt det med.
Men det första jag ska göra när jag kommer till skolan är att gå till min utbildningsansvarige och KRÄVA någon slags hjälp, för annars kommer jag bli skallig av stress eller mörda någon.
Nu ska jag ta min hund och springa till min syster och hoppas att hon kan lugna mig >.<