Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettannat-npf-relaterat
Läst 3254 ggr
coffee-girl
0

Det är dags nu!

I morgon (tisdag) ska jag till min NPF-utredning! Jag blev remitterad utanför länet, eftersom husläkaren hade sagt att jag var angelägen. Så det tog bara ett halvår från det jag först tog upp det tills jag fick komma, annars hade det tagit två år! Glad

Jag stannar borta i tre dagar, och gör hela batteriet med tester och samtal under den tiden. Jag lär få bo med pensionatsstandard, så det kommer att bli bra hoppas jag. Jag får svar om ett par veckor, huruvida jag har nån neuropsykiatrisk begävning! Flört Onekligen är jag både orolig och ser fram emot de här dagarna, samtidigt. Fast jag är sån, när jag vet att "nu är det så här", då brukar jag bli antingen superlugn eller superhispig…

Wish me luck!

[Varulv]
0

Ja, jag önskar dig all lycka med din "mönstring"!

Det går säkert bra! Skrattande

Zaphix
0

Lyxigt, då får du ju resa bort och bo på pensionat under tiden, härligt!

Jag låg på sjukhuset med benbrott och mängder med morfin i kroppen när min utredning skulle starta, av vissa orsaker fick den dock skjutas på nån vecka.. ;)
Så jag fick också bo borta när jag skulle haft min utredning. :)

Men lycka till, kommer gå jättebra, oavsett om du har någon NPF eller inte så är du ju fortfarande du och kommer få reda på mycket om dig själv.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Svea-
0

lycka till

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

[YlvaP]
0

Lycka till.

npfejja
0

Lycka till

[Fiction]
0

Du får uppdatera oss här på forumet om hur det har gått, sen när du är klar! Glad

coffee-girl
0

#6 Det är klart jag ska göra. Än så länge har jag fått bekräftat att jag har en begåvning bra över medel och dålig kapacitet på närminnet! Tungan ute