vilken ångest.
Ska till läkaren idag, frikortet har gått ut 250:- all medicin slut frikortet har gått ut minst 1200:-
Försäkringskassan vill få ut mig på praktik, klarar 10h / vecka på arbetsträningen. Men orkar inget mer eftet jobbet..
Hatar allt just nu. :((
Blev just ännu bättre. Hade laddat upp för dr. kl11 kom dit nej nej kl13 ska du vara här gaaah!
Toppen på allt så är mitt leg borta. Så får inte hämta ut medicin idag ändå.suck
Usch vilken dag. Hoppas det ordnar sig ändå.
Känns inte så. Nu byggs förväntansångesten upp igen. Emotionell berg o dalbana med mest snabba kurvor och djupa dalar idag :s
Hittade en låttext som passar in dag.
Its just one of those days
When you don't wanna wake up
Everything is fucked
Everybody sux
You don't really know why
But you want justify
Rippin' someone's head off
No human contact
And if you interact
Your life is on contract
Your best bet is to stay away motherfucker
It's just one of those days!!
ush känner igen mig. unna dig choklad! brukar hjälpa för mig :P tror stenhårt på att tröst äta!
Anna och taxen Max
Jo tröst äta vore toppen om man inte mådde illa.
Update: ska börja med Concerta 18mg imorn o Ritalin 10mg till kvällen som vanligt. Nu börjas allt om igen..hoppas på en bra övergångsperiod..
Mediciner jag tar idag.
Concerta 18mg (from imorn) går från Ritalin 40mg
Cymbalta 60mg (kanske 90mg om 2veckor)
Remeron 30mg
Ritalin 10mg.
Förstår dig *tröstkramar*
Men ta djupa andetag, gör något kul och gosa med lite kaniner. Livet får vara surt ibland för det är då man lär sig hantera utmaningar. 
Tack :)
Kämpigt när det blir mycket på en gång!
Men jag glömde legitimationen när jag var på apoteket idag, men fick hämta ut ändå med hjälp av att visa mitt bankkort. :)
Och ang. medicin och läkarbesök, jag har för mig att man kan få delbetala, har du inte råd just nu kan det vara värt att kolla upp. Är en mastig summa att betala på en gång.
#10 Concerta är ju lite lugnande så din ångest kanske ger vika så snart den medicinen kickat in.

jorå..när det blir kaos så blir det ju så in i h-vete mkt kaos.. å den där förbannade ångesten som gör att man flippar ur ännu mer blir man ju totalt galen på..
det behövs så lite för att man ska känna NÄÄÄ.. jag vill inte,kan inte,vet inte,vad eller varför..
just nu sitter jag med hjärtklappning å uber-förväntansångest då jag ska ha mitt boendestöd + min nya gode man hit i morgon.. har ej gjort det som jag ska göra inför möte alls..å hjärtat duknar händerna darrar..jag e allmänt..urflippad å ha ingen koll alls..
det e bara så överjävligt jobbigt att "dom enklaste av ting i ens vardag" är totalt jävla kaos..
förstår dig helt å fullt ut.. kan ej mer än säga hoppas allt går bra å du får må bäst snart.. å kram på dig
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.