Ingen bra dag alls.....
Har ätit conserta ca en och en halv vecka ungefär nu. I början kändes det bra (dock ingen större förbättring i consetration) men senaste dagarna har jag kännt mig låg, lite ångest känsla och idag har jag haft en h*lvetes ångest rent ut sagt. Var tvungen att göra ett ärende på biblioteket = massa folk, jag fattade noll hur deras system funkade= ännu mer stress. Jag trodde ett tag att jag skulle tuppa av för jag var så ångestfylld och hyperstressad.
Om medicinen skall göra att jag mår såhär så klarar jag inte av att äta den. Särskilt inte om jag skall jobba. Har varit förkyld så jag har varit hemma denna veckan pgr av det men imorgon skall jag till jobbet igen men mår jag så här så klarar jag det inte.
Vad tror ni? Är det här normalt, varför blir det såhär? Jag vill ju bara må bra…Nu vill jag bara gråta och allt känns helt omöjligt. Sambon kommer inte hem förens till helgen och jag som verkligen skulle behöva en trygg famn att gråta i. Usch va jag känner mig liten och hjälplös just nu…
Går det över? Hur länge skall jag stå ut? Jag måste ju jobba..

Jag förstår du både ifrån egna erfarenheter och då jag oxå sett hur medicin kan påverka negativt utifrån,genom att jag är mamma till en tjej med samma diagnoser som jag.Och när man provar ut medz på barn är det kanske extra viktigt att hålla koll,men min dotter mådde INTE alls bra av concertan.
Jag tycker om du kan att du ska ringa din läkare och verkligen förklara hur du mår.Och sen tycker jag att om du mår så jättedåligt ska du ju inte fortsätta ta dom.Att må lite skit,ett tag,en stund javisst.. men ej så som du mår nu.Det är min erfarenhet i alla fall.
Kan ej annat göra än att krama om via nätet..kram
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.