Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettläkemedel-behandlingar
Läst 3486 ggr
[YlvaP]
0

Huvudvärk

Jag började med två mediciner samtidigt och nu vet jag inte från vilken det är som ger huvudvärk. Återinsatt Concerta och Venlafaxin. Panadol hjälper inte.

Zaphix
0

Hur länge har du varit utan medicin? Och tar du och trappar in medicinen igen eller tar du full dos på en gång?

Tar du full dos utan att trappa in på Venlafaxin så blir det nog inte så bra. Jag fick ordentliga bieffekter av den, bland annat huvudvärk.

Du bör nog prata med din läkare..

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[YlvaP]
0

Venlafaxin var det inte så länge sen tror jag. typ 2-3 veckor sen jag slutade med dom och började igen i onsdags. Började på samma som jag hade innan. Hade blivit erbjuden en lägre dos till en början men jag avsade mig den av den anledningen till att jag inte orkade åka till stan nån mer gång.

Concerta var jag utan i kanske  2 månader. Började med en högre dos direkt.

Zaphix
0

Har en känsla av att anledningen finns där, och lösningen är nog att trappa in på dom igen.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[YlvaP]
0

Ja jag får nästan göra den men det är svårt med Venlafaxin då den är i kapslar. Får be om en lägre dos.

Svea-
0

ujujuj…tråkigt,träligt och fullkomligt.. bllllllää…

hoppas det löser sig snart.. må bäst..kram

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

[YlvaP]
0

Fick svar från min psykiatrier idag
Jag skall avvakta med Concerta i en vecka och bara äta venlafaxin.

Anna4077
0

Concerta har tydligen huvudvärk som en väldigt varnlig bieffekt. jag har alltid haft huvudvärk pga min ADD så jag känner ingen skillnad.

Anna och taxen Max