vad skönt att vara här igen
var inne på politik i fokus, vilka knasiga människor det finns där som vill att alla ska tycka och tänka likadant
tack för att ni alla finns här
kram

Jag kan inte annat än instämma!

Ja… Det är allt tur att mosaiken av olika personligheter och åsikter finns! Tänk vad tråkigt det skulle vara annars! 

kram tebax
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
Vi försökte iaf Timmelin och Ficton. Tyvärr flydde Woozy (på vår sida) då sajtvärden var elak mot honom och tog bort hans inlägg utan eg anledning.
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Ja här är det lugnare. :D
Håller helt klart med. Har även jag flytt den sajten, går inte att hålla disskution där.
o ni är underbara
visst är det skrämmande med en sida där man inte kan diskutera.
jag fick tom ett privat meddelande där det stod att jag skulle bli utesluten då jag gick till personangrepp emot anders
jag tror inte att jag gjorde det, tyckte ni att jag har gjort det??
jag gillar er alla
kram
#7 Du var bara ärlig, dessutom har jag kontaktat Niklas.
tack för ditt stöd
vem är niklas?? :)

jag " aktar " mig för andra sidor.. faktiskt.. det e nog bara den här sidan jag är på mer eller mindre i omgångar.. här kan det vad jag upplever blir tjafs och het debatt men i slutändan verkar det oftast lösa sig..
det finns lixom så mkt folk som ej " vet bättre " eller nått sånt… och ej tänker sig för.. undrar om dom som är elaka skulle vara det " in real life " oxå ? eller om det e nått "dom" bara är bakom dataskärmen?
ibland kan jag känna mig utanför här.. ej sedd,ej hörd osv.. men det e oftast i mitt eget huvud och jag ser och hör ej alla er andra eller har ej tiden,orken att läsa igenom allt och svara eller så.. så tänker jag..
men här är i alla fall det enda stället jag har stannat kvar på..
kram på er alla..
Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.
iFokus Niklas. Jag tror han står som Medarbetare här också…
#10 Ja du, jag undrar detsamma… Vissa vågar bara vara sådana om de får gömma sig bakom en datorskärm och i verkligheten skulle de inte ens säga pip. De kanske behöver få utlopp för sina inneboende aggressioner, vad vet jag? 
o nu behöver jag eran hjälp rejält
jag kommer i debatt fortfarande med anders e på politik
´hjälp mig att hålla mig därifrån
snälla
#13 Spärra sajten via ditt antivirusprogram då kommer du inte in där.
bra tanke
tack
denna siten är betyggande i många anseenden <3
Anna och taxen Max