Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettautism-aspergers-syndrom
Läst 2300 ggr
ForYourMalice
0

AS-film, Mary & Max

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Någon som sett den, var den bra?

Ja, jag är en såndär tönt som rider barbacka eller bomlöst, utan bett, sporrar eller skor på hästen, men vi kan väl prata ändå?

[Varulv]
0

Nej, jag har inte sett den - bara denna trailer. Den ger mig avsmak redan i portgången. Vi AS är inte löjliga i oss själva utan bör tas på allvar och respekteras. Kan jämföras med den bild av en introvert professor som jag tror de flesta av oss kan frammana - om man enbart skulle förlöjliga den professorn - vad vore då hans professorskunskaper värda!?

ForYourMalice
0

Vem har sagt det då?

Ja, jag är en såndär tönt som rider barbacka eller bomlöst, utan bett, sporrar eller skor på hästen, men vi kan väl prata ändå?

[Varulv]
0

Trailern ger mig de vibbarna. Det kan ju i och för sig vara helt galet uppfattat, så, visst, man bör väl se filmen först, innan man uttalar sig.

NaimaG
0

Nej jag har inte sett den och skulle inte vilja. För att vara uppriktig så förstod jag inte denna trailer. Fattar inte budskapet samt att jag förstår inte vad allt har med AS att göra. Stort frågetecken blev jag när jag titta på trailern.

Labolina_73
0

Nej fyy,, verkar inte alls nåt bra.. vill inte se…

//L

cykelpump
0

Filmen i hel het tycker jag är bra.Hur den är om AS har jag ingen anning då jag inte är så kunnig om det. Men filmen gillar jag annars.

lakrits69
0

Jag tycker den var jätte bra!

LinaIsabell
0

Jag tycker filmen är jättebra. Den är hur mysig som helst och jag har sett den två gånger. Den är väldigt "mörk" och lite melankolisk, med en underton av humor. Jag gillar den. Jag upprepar mig nu, men jag tycker faktiskt om den. :)