Bokstavsfolk iFokus

Bokstavsfolk

Etikettutanför-ämnet
Läst 3526 ggr
Svea-
0

vad gör ni?

Nu e det fredagkväll,å jag undrar vad ni gör?Jag går mellan datan,tv:en och försöker ta det väldigt lungt.

Men vad gör ni?

Det är ingen ordning på allting, man hittar inte vartendaste dugg.

Zaphix
0

Sitter och stressar inför morgondagen då jag och hästen ska tävla. Läser lite på datorn men ska göra middag strax.

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

[Varulv]
0

Jag har nyligen kommit hem efter en intensiv dag. Har duschat och ätit lite lätt och nu satt mig framför datorn och bland annat öppnat upp "Bokstavsfolk i fokus", som jag tycker är väldigt bra. Försöker svara på och kommentera inlägg så gott jag kan.

coffee-girl
0

Jag är lite moloken, och småkollar på TV… Pratar i telefon och är trött i huvudet… Och vill sova.

Svea-
0

# Zaphix va spännande! var ska ni tävla? I vad?

# Varulv,skönt med en dusch,ska oxå försöka orka det senare.Kul att du svarar & kommenterar på inlägg.

Mymlan
0

Tar det bara lugnt har huvudvärk. Samt så har en här besök och den personen tar all energi jag har..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Svea-
0

# coffee-girl hoppas du mår bättre snart..å får sova gott i natt…

# Mymlan huvudvärk e så tröttsamt.. hoppas det går över blixsnabbt å att den som snor din energi lämnar tebax den omg!

[YlvaP]
0

Jag har just lagt minstingen att sova. Hon fick stanna uppe lite längre ikväll eftersom vi inte skall någonstans imorgon bitti. Jag sitter och skriver bloggar och inlägg lite varstans.

Just nu väntar jag på att mannen skall komma online så vi kan chatta en stund innan jag går och lägger mig. OM jag kommer i sängs.

Mymlan
0

#6 Speciellt då man haft den hela dagen och trots intag av Citodon inte hjälpt mycket..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[Tassy]
0

Jag sitter och halvsover över min biokemibok. Så trött och matt, borde vila men har inte tid! Oskyldig

LenaR
0

Jag sitter just nu och äter pizza och dricker vin som om jag inte alls behövde gå ner i vikt.

Ska jobba i morgon, så jag är bara hemma och tar det lugnt.

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

[Fiction]
0

Jag ligger i sängen med min laptop och hunden som sällskap. Tänkte kika klart på den fjärde säsongen av Criminal Minds.

HannaM
0

Har precis tagit ut min banankokoschokladkaka ur ugnen. Sitter med en kopp te och borde sy.

Zaphix
0

#4: Ska tävla i körning, precisionskörning. Köra mellan portar av konor med tennisbollar på i en bana så fort som möjligt utan att nån boll trillar ned. :)

Min och Dackes blogg

Svea-
0

# YlvaP  låter skönt att ni ej ska upp å i väg någonstans i morgon.Hoppas du får chatta lite med mannen din och att du sen får sussa gott!

# Tassy du e så jätteduktig och jag e alltid så superimpad av dig!Men vila å sova måste man annars orkar man ju inte ta in mer saker oavsett om du e superintresserad eller inte.VILA & SUSSA GOTT TASSY!

# LenaR pizza och vin e det gott tsm?hhmmm..skönt å få jobba hemma!

# Fiction…VA MYSIGT!!jag älskar mys med vovvarna jag med!vad har du för vovve?

# HannaM det där lät jättegott-sliskigt-sött!Vad ska du sy?

# Mymlan… på mig funkar bara treo om jag haft ont i huvet "för länge"…hoppas det går över snart i alla fall…

HannaM
0

#14 Haha ja det är nog lite småsött sådär.. men det är väl så en kaka ska vara=) Jag sitter med lite illerselar, det är utställnign nästa helg och jag säljer.

Svea-
0

# Zaphix OJ…det lät häftigt!Nån sån tävling har jag aldrig sett! Lycka till!!

Svea-
0

# HannaM jo det e ju precis så som en kaka ska vara! Låter så sött…illerselar! Iller är ett sånt där djur jag tycker e så söta och spännande men som jag ej fått äran att lära känna.

[YlvaP]
0

Nu har jag chattat med mannen. Synd att han inte har så snabbt internet ombord på båten så han kunde inte se mina bilder jag tagit idag.

Snart borde jag gå och lägga mig så jag orkar upp imrgon med minstingen. :D

Svea-
0

har lyckats svälja ner varm o´boy med vitt formbröd i nu.det är konstig smak i munnen.uurrkk.. men jag e glad över att ha fått ner nått i alla fall.

min äldsta dotter + hennes pojkvän har tagit ut hundarna,å vart allmänt hjälpsamma med mig i dag oxå.nu sitter dom i sitt rum med öppen dörr och bara är … pluggar,lyssnar på musik…mys…

yngsta dottern har precis blivit hämtad av min syster så jag ska få avlastning nu efter OP:en.

jag surfar runt lite här å där..

[Fiction]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#14 En liten chihuahua-tös på 6 år… Glad

HannaM
0

#17 Bara att komma förbi=p Dom visar gärna upp sig. Får väl hojta när kakan är avsmakad, om den var något att ha=)

[YlvaP]
0

Godnatt alla.

Svea-
0

# YlvaP … jaaa.. just det.. såna där små barn ska man ju gå upp med oxå… det hade jag förträngt då mina klarar sig själva på morgonen nu för tiden.Va bra att du hann chatta lite med din man ändå.Bilderna får bli nått kul att visa upp när han kommit hem!

# Fiction … sicken söt liten prick! Här hemma har vi oxå en liten prick,plus tre till lite större…Så underbart med vovvar!! Pöss på pannan till sötisen!

# HannaM .. kakan är säkert supermumsigtjättegod! Jaa..är dom snälla?Har bara hört 2 saker om iller.1 att dom antingen är toksnälla och goa eller 2 att dom är agressiva och bits så blodet sprutar!

HannaM
0

#23 Dom är individer. Men aggressiva. Nej, det har jag nog träffat en iller som skulle kunna räknas som, han var inte mentalt stabil egentligen. Men ja, dom kan bitas, dom tar i en hel del då dom leker och slåss sinsemellan eftersom dom har bra segt skin. Sen är de ju inga bitmaskiner på fyra ben. Här kan man få sig ett nyp (inte blodigt) när dom är busiga eller i någon tå för uppmärksamhet.

[YlvaP]
0

Tack Svea. ja det är inte alltid lätt med dom små liven. Vi har det mysigt hon och jag i fyra dagar. :D Ingen annan hemma.

[Tassy]
0

Nu har jag stoppat undan böckerna och slöat vid msn en stund. Borde plugga till kemitentan på fredag men gäspar så tårarna rinner. Så nu sitter jag mest och glor.

Svea-
0

# God natt YlvaP.. suss bäst.. kram på dig!

# HannaM det enda vettiga verkar att lära känna ett gäng trevliga illrar så man kan bilda sin egen uppfattning.Och lära känna OM hur illrar ÄR,ljud,rörelemönster osv.Det e min erfarenhet,att lära sig om djuret i fråga,av en som kan och har trevliga djur.

Här finns det ett gäng hundar,katter och marsvin om nån vill lära känna lite djur…

Svea-
0

# Tassy .. du borde bara sitta å glo.. eller gå å sova gott..det e ju det du nu behöver! .. kram

Spacegirl31
0

Slösurfar och ska väl snart stänga av datorn. Får se om jag orkar pyssla lite kanske.

* ~* Ha en bra dag *~*

[Tassy]
0

ibland är man helt enkelt för lad för att lägga sig haha Oskyldig kram Svea!

[Fiction]
0

#23 Ja, hon är det absolut käraste jag har. Världens snällaste, dessutom. :) Är din vavva en hona eller hane?

HannaM
0

#27 Ja det är väl så det är. När man kan läsa dom så är dom urgulliga=p Och skitjobbiga.. men så underbara!

Svea-
0

# Spacegirl31 låter i alla fall lite lagom sisådär..kul å pyssla..om man kan!

# Tassy … GÅ Å LÄGG DIG!! Hihihih…jag skoja med dig.. jaa.. jag vet.. ibland kan man vara för trött för att orka gå å sova.. galet men ack så sant!

# Fiction våran minsting är en liten blandis.Förmodligen på puff,chi,papillon,en tik,mellan 3-5 år,hon är en omplacering.Hon är snäll denna lilla oxå,men vass ändå i vissa sammanhang.

# HannaM .. jo så e det!jag kan sitta å glo på mina djur som gör ingenting men ändå alltid nått,dvs ett samspel med mig eller med varndra å det e så underbart att bara få vara där å lära sig om dom och få vara med dom.Men jorå..ibland sliter jag mitt hår när dom jävlas å när dom e pissjobbiga allihopa på en ggr!

[Tassy]
0

jaja, jag ska, sen Skrattande

Svea-
0

# Men Tassy…hihihi…ja.. jag ska logga ut nu i alla fall..  jag behöver vila lite granna för å orka med morgondagen åsså.. har suttit å glott på bilder på mini bullterriers som jag tycker e så fina.. drömma får man ju göra i alla fall.. det e gratis.. heheheh..

suss gott allihopa.. kul å veta vad ni gör om kvällarna å vad ni har för planer för morgondagen.. sov bäst.. ha en bra dag i morgon allihopa.. å stor varm kram till er alla … pöss..over and out from tant-kaos-svea---

[Fiction]
0

Sov så gott! (Själv tänker jag inte sova än på några timmar; sitter uppe och kollar klart på Criminal Minds ist… Flört)

LinaIsabell
0

#36 Vilken kanal??

[Fiction]
0

#37 Jag har avsnittet på datorn.

Svea-
0

Lördag kl e 16.15 .. jag e trött har ej sovit bra i natt.. väldigt slö å ont eft op:en… fortfarande…

ska snart sätta mig på golvet å rensa marsvinsbur.. påminna kottarna om att dom ska laga maten själva i dag..

vad gör ni?…

[YlvaP]
0

Sitter här en stund innan jag skall gå och laga lite gröt till oss. Mig och minstingen. har myst i soffan mest hela dagen. Pratat lite i telefon med dom andra tjejerna. Dom hade fått massor av farmor och farfar.

[Varulv]
0

Har slöat mest idag för att hämta kraft till nästa veckas begivenheter. Men min sambo lockade ändå ut mig på en promenad nu på eftermiddagen medan solen ändå värmde i höstblåsten. Det kändes skönt efteråt, och nyttigt - så vi unnade oss en liten drink och några chili-nötter när vi kom hem i värmen. Därefter så har jag nu satt mig framför datorn en stund…

Svea-
0

# YlvaP låter som en mysig dag för minstingen och dig Kyss

# Varulv va skönt att ha nån som drar ut en på promisar även om man ej direkt vill själv.Brukar vara skönt efteråt.Drink å nötter…hehehe..får en bild i mitt huvud…en mysig bild på er två..i vardagsrummet…med drink å nötter.. mys!

fick ett långt å smått förvirrande telesamtal av min syster.vet ej vad vi kom fram till eller ttjja.a… men min yngsta dotter ska komma hem en sväng för att hämta nått sen åka tebax till moster sin…det e lite för mkt för oss allihopa just nu.. å vi e förvirrade överlag.. men det får funka…

nu e jag galet kissnödig å äldsta dotter ligger i badet så jag kan ej gå på toan!å jag kom av mig helt när det gällde att städa marsvinsburarna.. men jag fixar nog det ändå i kväll.. vill det.. å det kan ta sin tid.. jag får vara disträ å det får ta tid.. jag e nyopererad.punk slut.

men jösses…KISSNÖDIG!Skrikandes

[Tassy]
0

Har flaxat runt hela dagen. Städat, donat och grejat så mycket att jag glömde ätandet helt. Så nu sitter jag med världens magsmärtor efter att ha petat i mig en baugette. Suck…

Svea-
0

# Tassy .. jag e likadan…glömmer bort å äta om jag håller på med nått…hoppas det går över i magen snart..kramar om…

har lyckats svälja ner spenatsoppa i dag.. kände t.o.m lite smak…

har suttit på golvet och rensat marsvins burarna i singelfart… sen var det visst så att en marsvinshona åkte med ner i stora sopsäcken när jag öste ur halm och spån…tur att man e lite "vaken" och håller koll på hur många jag har då…sen markerade mina hundar på säcken oxå… hhhmm..knasfia till marsvin…som ska in i allt å gömma sig…

smakar verkligen jätte-tok-skit-äckligt i munnen eft OP:en… ska ej skriva här vad jag tycker det "smakar" som…

Zaphix
0

Sitter och njuter av att jag haft en jättebra dag.

Varit väldigt nere senaste veckorna, så behövde verkligen detta, hoppas det håller i sig ett litet tag iaf.

Just ätit mat, spaghetti och grönmögelostsås med sojabitar i, jättegott. Men blir en lång springtur ikväll för att bränna bort en del av kalorierna iaf.

Min och Dackes blogg

Svea-
0

# go kväll Zaphix! va härligt att du haft en bra dag och njuter!!och ätit god mat!!Hoppas oxå att du ska må bra nu å framåt… Då antar jag att det gick bra på tävlingen i dag?

Spacegirl31
0

Tassy jag är likadan, glömmer lätt att äta.

Ikväll tar jag det lugnt.

* ~* Ha en bra dag *~*

Zaphix
0

#46: Gick superbra för att vara första gången, har bara haft hästen i tre månader och bara kört i två.

Vi kom sist då vi körde i tre portar, men vi hade näst snabbast tid, den om var snabbare hade bara en sekund bättre tid. Så lär jag mig bara styra vinner vi allt sedan. :)

Här är film om du vill se.

Min och Dackes blogg

HannaM
0

Hemma efter en heldag i stockholms handbollshallar. Åkte hemifrån halv nio imorse och kom hem för en knapp timme sen.

[YlvaP]
0

Svea: hoppas du slipper det onda snart och att du kan äta igen.

Zaphix: Ser roligt ut det där.

coffee-girl
0

Helgen är ju inte slut än, och jag hade det ganska bra trots att jag var moloken i fredags! Var på en kursdag igår i en hjälporganisation för f.d. sektmedlemmar, och utgång på kvällen. Fast jag bet av en tand och sitter med tandvärk å det grymmaste. Får väl ringa tandläkaren i morgon, här i hålan finns ingen tandläkarjour på helgen. Skrikandes

En dansk facebookvän skrev att jag borde köpa whiskey och skölja munnen… Jag påpekade snällt att jag bor i Sverige dä rdet inte finns whiskey att köpa på söndagar! Det hade hon inte tänkt på…  Tungan ute

HannaM
0

#51 Du får leta upp en whiskeyägande granne=)

Idag är det städdag. Jag orkadeinte, bröt ihop så min underbara älskade städade och jag släpade mig iväg och shoppade loss på apoteketo ch hos optikern. Nu väntar en snabbtur för att ordna födelsedagspresent till en vän sen tror jag banne mig jag ska ge mig ut och springa i den fina höstvädret.

Svea-
0

Har läst era svar & vad ni gjort/gör.

Är supersnurrig i huvet å väldigt disorienterad. så jag nöjer mig med att läsa å göra små korta inlägg/kommentarer.

har vilat mkt å länge i dag.undrar varför jag e så snurrig å svag…känns väldigt obehagligt.

dotra + pojkvän har skött om hundarna m.m i dag med.nu e dom å handlar.

jag har diskat i sengångar stil.nu helt plötsligt börjar jag toksvettas?!

rensa kattlådorna ska jag göra om ett tag.fråga dotraom hon vill hjälpa mig fixa mitt medz-skåp.

hoppas ni alla mår bäst.. eller snart mår bättre å få ha en skön söndag..

kram på er alla..

[YlvaP]
0

jag har städat, lagat nat, fixat disken och tvätten samt myst med minstingen.

[Tassy]
0

Idag har jag strukit tvätt, diskat och fixat här hemma. Nu sitter jag med mina biovetenskapliga fallstudier igen, kommer väl få skäll av mentorn som hävdar bestämt att jag måste vila på söndagar hihi Tungan ute

Zaphix
0

Sitter och funderar på vad jag ska äta, nästan nyss kommit hem från att ha kört hästen.

Min och Dackes blogg

[Tassy]
0

sitter och svär ve och förbannelse över skolarbetet… Skrikandes

Svea-
0

äckligt snurrig ihuvet.. allt gunagar… ska försöka äta nått.. å gå å sova.. mår illa..

uurrkk..

kram

[Tassy]
0

tror jag kräks biokemiska formler snart… tetrodotoxin, homobatrachotoxin och batrachotoxin kors och tvärs! natrium-kaliumpumpar, joner och fan och hans moster! Nu tänker jag gå och lägga mig! Skrikandes

Svea-
0

måndag.. kl är snart 16.00

ej jättedum å trälig dag… än så länge.. vad gör ni?

kram

[Tassy]
0

jag sitter äntligen och bara slöar. Funderar på att laga lite mat men jag vet inte om det finns matlådor så att det räcker isåfall, det ligger nog mat i allihopa Skäms

Svea-
0

# Tassy … va bra att du bara slöar… det behöver du…

jag har noll koll på allt å ingenting i dag..

skulle vilja kunna fixa en sk egen header till bloggen men jag kan ej sånt å orkar ej försöka.. jag e så snurrig i bollen…………….

Svea-
0

gråter…

LenaR
0

#63 Varför?

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

MissStorm
0

# 63 Kraam hoppas du känner dig bättre snart.

Svea-
0

# LenaR…vill ej ta det här…tack så mkt för du frågar.

# MissStorm tack…å kram tebax

kl e 12.39 å kl 13.10 kommer min taxi.jag ska på ett första möte med rehabcenter i sollentuna.jag e nyvaken och sitter i morgonrock.smart av mig va?

äähhh..jag hinner…tar en java…hoppar i kläderna..drar av nötterna…jag hinner säger jag på mitt allra bästa ADHD sätt…för på detta sätta hinner jag ej få ångest å så mkt å hinner ej avboka …

jjaa… livet e … vad gör ni i dag… hoppas mötet blir bra… nervös…

kram på er alla

HannaM
0

#66 Kram

Jag har farit runt som en yr höna här hela dagen. Packat, plockat, handlat, varit ute på löprunda.. fått mitt tåg ombokat av sl så jag måste åka x2000 (visst en knapp halvtimme snabbare men jag kan varken läsa eller pyssla). Imorgon bär det av till Skara för vidare resa mot norge och illerutställning. Ska tyvärr inte ställa mina då dom är i karantän pga av en eventuell smitta dom bär på.

Just nu är jag trött och varm och ska hoppa in i en dusch innan jag beger mig mot psyk för mitt samtal.

Allamej
0

Sitter med en medaljong i free form peyote med en liten älva på, hoppas att kunna impa på rätt person då det mer eller mindre är en ansökan om en "tjänst" det är ingen tjänst, det är att vara en del av ett designteam…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[Fiction]
0

#68 Lycka till! Jag håller tummarna för dig. Glad

Allamej
0

Tackar :)

Det är en stoooor grej om jag kommer med där.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

[Tassy]
0

Har precis betalt räkningar Obestämd

Nu ska jag plugga kemi med min underbara mentor!

Allamej
0

Tänkte visa vad det var jag gjorde när jag skrev :)

[Fiction]
0

#72 Riktigt fint! Jag diggar färgkombinationen. Glad

Svea-
0

Är så ääähh..jag vet ej.. gick ok på mötet i dag.

ska ut med hundarna nu.

i morgon har jag 2 möten.ett på morgonen..hjälp,,vet ej hur jag ska komma upp.. å jag ska ha med min dotter oxå.. hjällllllllpppppp…

sen ett möte med min läkare …

hjälp….hur ska jag komma i håg ? komma upp? komma i tid? å vara fokuserad på möten?

äähh………………………bajs..

HannaM
0

Förbereder selar så jag bara kan sy ihop dom nu framöver

Spacegirl31
0

Åhh så vacker Allamej, jag håller alla tummar jag har!

* ~* Ha en bra dag *~*

[Varulv]
0

#72 Riktigt fint! Ett konstnärligt arbete på hög nivå, är min bestämda uppfattning. - Berätta gärna mer om ditt hantverk, Veronica! (Om inte här, så kanske i en nyöppnad tråd?)

Allamej
0

Varulv, du kan ju se och läsa väldigt mycket på min egna sajt smyckestillverkning :)

[Varulv]
0

#78 Allamej, helt fantastiska saker! Jag blir sant glad när jag ser sådant. Det ger ett slags hopp om människan och hennes förmåga, på något märkligt vis…! Glad

[Tassy]
0

#72 Jättefint! Du har talang Glad snyggt balanserat.

Allamej
0

Tackar, och Varulv, skyckestillverkning är ett väldigt trevligt ställe att vara på också, tror att Space kan intyga om det :D

Svea-
0

god natt alla underbara super-rara-pangfenominsiskat-jätteduktiga-snälla-människor på denna sida.

måste sussa.. upp tidigit.. två möten i morgon.. japp jag tjatar..kör mantra-tjata på mig själv.. så jag ska minns å gå å sov anu..

over and out from mini-puckot svea….heheheeh

[Varulv]
0

#81 Kanske, kanske tittar jag in till er någongång… Låter ju så trevligt att det känns svårt att motstå!

#82 Kunde inte säga godnatt till dig i går kväll, kära Svea. Men nu får jag ändå önska att du hade en underbar natt? Hoppas så, i alla fall!

Ni är så trevliga alla här på communityn, så det är en ren fröjd att vistas här. En lisa för själen - ett stöd så gott som något, kan man nog med fog hävda!

[Tassy]
0

Idag har jag haft kemitentamen, och nu sitter jag och förbereder ett seminarium om enbaspolymorfi (single nucleotide polymorphism; snp; snipp) Skrattande

[YlvaP]
0

Jag försöker att mejla lite bilder till min syrra som jag egentligen inte vill vara med på.

Svea-
0

försöker läsa allas inlägg och försöker få ork till att lämna komentarer till er alla… vill att alla ska få nån kommentar… vill inte att någon ska känna sig utanför och ensam… men orken räcker inte riktigt till… tycker så mkt om er allihopa här inne…

nu ska jag i alla fall klä på mig i massor å ta ut hundarna mina.se till att yngsta dottern äter när hon kommer hem å hoppas att barnen håller sig hemma senare i kväll.har ej riktigt orken över att "jaga" tonåringar i dag.

hoppas ni mår bra,har det bra,å får sova gott i natt..

kram så länge …

Spacegirl31
0

Ja det kan jag intyga AllaMej, många av oss som hänger på Smyckestillverkning har känt varandra över nätet och vissa IRL i många år nu, de är kul, vi pratade på ett annat ställe förut men så flyttade vi till iFokus och trivs liak bra här.

Det vore roligt om du tittar in Varulv, det är lika trevligt där som här ;-)

Här är det lugna puckar ikväll, har pärlat litegrann förut.

Ha en bra kväll allihop!

* ~* Ha en bra dag *~*

[Tassy]
0

Jag har suttit hela helgen överhopad med arbeten… suck.. Har inte hunnit äta och sova som jag ska, alla rutiner är åt helvete, är sur, grinig, trött, hungrig och har ångest… Paniken lurar bakom hörnet också.

Jag vill vara ledig på helgerna så att jag får vila upp mig! Men mina dumma jävla klasskamrater envisas med att inte göra ett skit på hela veckan så seminarieförberedelserna alltid hamnar på helgen, sen har jag legat sjuk och givetvis under veckan för rapporten som har deadline i morgon! Gråter

Svea-
0

# tassy… kramar om dig.. inte för att det hjälper dig med nått… men för att du ska veta att jag tänker på dig…ät nått e du snäll… kram

[Varulv]
0

#87 Låter spännande! Jag tar mig dit, när andan faller på…! Glad

[Tassy]
0

Nu är jag äntligen färdig! - bara för attt upptäcka att mina gruppkamrater har gett mig fel instruktioner, så jag har kastat bort hela jävla helgen helt i onödan!

ÅÅÅH FY F*N vad jag hatar allt vad människor heter just nu (nej, inte bokstavligt, jag hatar INTE er här inne!). Den som uppfann grupparbeten borde skjutas, återupplivas och skjutas ihäl igen. Jag är så arg, så ledsen, frustrerad, ledsen, besviken, förtvivlad så det finns inga ord! Tårarna bara rinner…

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.